استقبال رهبر انقلاب از ایده ارتباط بیشتر با اصلاح‌طلبان

  • 08 اسفند 1395 - 23:56
استقبال رهبر انقلاب از ایده ارتباط بیشتر با اصلاح‌طلبان

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور که به تازگی با آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب دیدار کرده، می‌گوید رهبری از ایده ارتباط بیشتر اصلاح‌طلبان با ایشان استقبال کرده است.

جهانگیری در مصاحبه‌ای با روزنامه شرق که امروز یکشنبه هشتم اسفند منتشر شده، گفته که رهبر انقلاب پیشنهاد داده که او رابط اصلاح‌طلبان و رهبری باشد.

به گفته معاون اول رئیس‌جمهور، رهبر انقلاب گفته‌اند: «از نظر من مشکلی برای اصلاح‌طلبان وجود نداشته و الان هم دوست دارند رابطه مستقیمی با ما داشته باشند.»

جهانگیری می‌گوید: «نظرات مقام معظم رهبری، نظرات بسیار روشنی راجع به افراد و جریان اصلاح‌طلب است و استقبال خیلی خوبی انجام شد. من به سهم خودم سعی می‌کنم تا آنجا که امکان دارد، در ایجاد و برقراری این کانال ارتباطی تلاش کنم.»

این دیدار آنگونه که جهانگیری گفته پس از درخواست سران اصلاح‌طلب انجام شده است: «ما با دوستان و بزرگان اصلاح‌طلب مذاکره‌ای داشتیم؛ آنها تأکید کردند که این کار انجام شود. من هم با آقای رئیس‌جمهور مشورت کردم و نهایتاً به این نتیجه رسیدم که این ملاقات انجام شود که انجام هم شد و من گزارش کامل را به سران اصلاح‌طلب دادم.»

در هفته‌های اخیر و به دنبال درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ایده ارتباط بیشتر اصلاح‌طلبان با رهبر انقلاب مطرح شده است.

دیدگاه