رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس: انتظارات حامیان دولت به معنای سهم‌خواهی نیست

  • 14 شهریور 1396 - 0:24
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس: انتظارات حامیان دولت به معنای سهم‌خواهی نیست

 کریم عباسی رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس گفت: همانگونه که احزاب و گروه ‌های مختلف اصلاحات در جریان انتخابات اخیر حامی و پشتیبان دولت بودند امروز این انتظار را از دولت دارند که به نظر و خواست آنها در انتخاب مدیران توجه کند که این به معنای سهم خواهی نیست.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، کریم عباسی ۱۲ شهریور در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: جریان اصلاحات در ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بار اصلی را به دوش کشید و دربه صحنه آوردن مردم نقش بسیار موثری را ایفا کرد و امروز خود را ملزم می داند که خواست و مطالبه مردم فارس و شیراز را نیز در حوزه های مختلف دنبال و مطالبه کند.

وی ادامه داد: هستند افرادی که با لابی گری به دنبال گرفتن سهمیه هستند که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با قدرت در مقابل این افراد خواهد ایستاد تا افراد توانمند، متخصص و کاردان و افرادی که دغدغه رفع مشکلات مردم را دارند مدیریت مجموعه و بخشی را در اختیار بگیرند نه افرادی که صرفا از سوی عده ای خاص حمایت می شوند.

عباسی گفت:شورای هماهنگی احزاب اصلاحات فارس که مردم را به شرکت گسترده در انتخابات مجلس و شوراها و رای دادن به لیست امید تشویق کرده وظیفه خود می داند که از این اعتماد و حمایت مردم حراست کند تا اقدامات برای آنچه مردم مد نظر داشته اند پیش رود.

او اظهار کرد: با توجه به احتمال ایجاد تغییراتی در سطح مدیریت ارشد استان فارس، برای هماهنگی و تبادل نظر در این زمینه به زودی جلسه با حضور تمام اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان برگزار خواهد شد و شورا در صورت رسیدن به اجماع، گزینه یا گزینه های پیشنهادی خود را کتبا به وزارت کشور اعلام خواهد کرد.

وی افزود: همچنین شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خود را ملزم می داند که در بحث شورای شهر و شهرداری شیراز نیز ورود کند و افراد توانمند و متخصص در حوزه های مختلف را فارغ از نگاه ها و دیدگاه های سیاسی برای کمک و هم فکری به شورا و شهرداری، به آنها معرفی کند.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس بیان کرد: البته این به معنای سهم خواهی و مداخله در امور شورا و شهرداری نیست بلکه هدف، ارتقای توانمندی شورا و شهرداری و استفاده مطلوب از ظرفیت های مختلف برای این منظور است.

عباسی افزود: شورای هماهنگی در کنار شورا و شهرداری بودن را وظیفه خود می داند و معقتدیم هرآنچه را که می توانیم باید برای موفقیت این ۲ مجموعه به میدان بیاوریم.
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس دارای ۲۱ عضو متشکل از احزاب و گروه های اصلاح طلب است.

طی روزهای اخیر گمانه زنی های مختلفی در زمینه برخی تغییرات در سطوح مختلف مدیریتی استان در رسانه ها و شبکه های مجازی مطرح شده است.

دیدگاه