حزب اعتماد ملی شعاردهندگان علیه استاندار فارس را «اقلیت آشفته و کینه‌توز» نامید

  • 07 شهریور 1396 - 9:32
حزب اعتماد ملی شعاردهندگان علیه استاندار فارس را «اقلیت آشفته و کینه‌توز» نامید

حزب اعتماد ملی شاخه استان فارس در بیانیه‌ای به وقایع نماز جمعه سوم شهریور در شیراز واکنش نشان داد. این حزب کسانی را که در نماز جمعه علیه استاندار فارس شعار داده‌اند، «اقلیت آشفته و کینه‌توز» توصیف کرده است.

سیدمحمدعلی افشانی، استاندار فارس روز سوم شهریور به مناسبت هفته دولت در نماز جمعه شیراز سخنرانی کرد اما برخی از مخالفان دولت اقدام به شعاردادن علیه او کردند.

بیشتر بخوانید: معترضان سخنرانی استاندار فارس را در نماز جمعه قطع کردند

حزب اعتماد ملی می‌گوید: «در حالی انتخابات ۲۹ اردیبهشت مهر تاییدی ۲۴ میلیونی بر کارنامه دولت و پاسخی منفی به عوام‌فریبی و افراط‌گرایی اقلیتی ورشکسته سیاسی بود که هنوز چند ماه از انتخابات نگذشته، همان عده‌ قصد دارند با بحران‌سازی برای دولت مسیر توسعه کشور را مختل کنند.»

در این بیانیه آمده که «متاسفانه در استان فارس مقام عالی دولت، مورد اهانت و کینه‌توزی یک اقلیت، آن‌هم در پناه سنگر وحدت‌بخش نماز جمعه قرار می‌گیرد.»

به گفته حزب اعتماد ملی، «استاندار فارس …. مورد بی مهری اقلیتی خاص قرار می‌گیرد که منافع خود را برباد رفته یافته‌اند و گرنه چرا عده‌ای باید از ارائه‌ گزارش عملکرد استاندار در نماز جمعه چنین آشفته شوند که اجازه ادامه سخنرانی به او ندهند.»

حزب اعتماد ملی از مسئولین برگزاری نماز جمعه شیراز خواسته تا «مقدمات دلجویی» از استاندار فارس را فراهم کنند.

سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی منطقۀ فارس نیز در بیانیه‌ای که در این خصوص منتشر کرده، شعار دادن علیه استاندار را «نشانه بدخلاقی و تنگ‌نظری» دانسته و از آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز خواست تا با «ارشاد لازم» جلوی تکرار «حرکات کینه‌توزانه» را بگیرد.

افشانی که عضو حزب اعتماد ملی است از تیرماه ۱۳۹۴ به عنوان استاندار فارس منصوب شده است.

دیدگاه