توهین و ناسزاگویی نماینده خرمشهر به ظریف در مجلس

  • 25 مرداد 1396 - 15:36
توهین و ناسزاگویی نماینده خرمشهر به ظریف در مجلس

به گزارش خبرآنلاین، امروز در جریان بررسی صلاحیت و برنامه‎های کابینه پیشنهادی دوازدهم در صحن علنی مجلس، نوبت به وزیر پیشنهادی امور خارجه رسید. پس از نطق نمایندگان موافق و مخالف، محمدجواد ظریف پشت تریبون قرار گرفت.

در بین صحبت‌های ظریف، عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر شروع به فریاد زدن کرد و ظریف را «دروغگو» خطاب کرد. بنا بر این گزارش سامری چند بار این لفظ را تکرار و ناسزاهایی را هم اضافه کرده است. خبرآنلاین می‌نویسد که «از انتشار این الفاظ که از جایگاه خبرنگاران به وضوح شنیده شده است، معذور است.»

همچنین در این گزارش آمده که ناسزاگویی سامری چنان ادامه یافت که محمدکاظم دلخوش نماینده صومعه سرا دستش را مقابل دهان او گرفت و تعدادی از نمایندگان از جمله جهانبخش محبی‌نیا خود را به صندلی او رساندند و تلاش کردند با بیرون بردن او، این نماینده مجلس را آرام کنند.

سامری اما خود در گفتگو با خبرآنلاین با رد ناسزاگویی با اشاره به اینکه برخی نمایندگان به صحبت‌های وزیر پیشنهادی امورخارجه احسنت احسنت می‌گفتند، گفت: «چه احسنتی دارد؟ امروز در خرمشهر کشتی‌ها متوقف است، مردم کشتی‌ها را تکه تکه می‌کنند و می‌فروشند. کاری آنجا وجود ندارد. در شلمچه کارها متوقف است. این آمارها کذایی و دروغ است که وزیر خارجه در مجلس به نمایندگان ارائه می‌دهد.»

او ادامه داد: «الان مرز شلمچه با طرف عراقی مشکل پیدا کرده است. هیچ کسی نتوانست در استان و شهرستان مشکل را حل کند چون حل موضوع به پایتخت و وزارتخانه ها برمی‌گردد.»

 

دیدگاه