رئیس ستاد عبدالناصر همتی در فارس: اجازه ندهیم ۲۸ خرداد امسال به ۲۸ مرداد دیگری در تاریخ ایران تبدیل شود

  • 24 خرداد 1400 - 10:36
رئیس ستاد عبدالناصر همتی در فارس: اجازه ندهیم ۲۸ خرداد امسال به ۲۸ مرداد دیگری در تاریخ ایران تبدیل شود

رئیس ستاد مرکزی تبلیغات انتخابات عبدالناصر همتی در استان فارس با بیان اینکه دوری از صندوق‌های رای، خلاف مسیر توسعه سیاسی است، گفت: نباید اجازه دهیم که ۲۸ خرداد امسال به ۲۸ مرداد دیگری در تاریخ ایران تبدیل شود.

به گزارش ایلنا، سید احمد موسوی یکشنبه ٢٣ خرداد در جمع خبرنگاران افزود: پیام دوم خرداد٧۶ حرکت و ایستادگی و مقاومت بود، همچون سوم خرداد که با ایستادگی شکل گرفت؛ امروز هم نباید انتظار داشت که بدون داشتن مشارکت و بی آنکه در صحنه حضور داشته باشیم، به منزل مقصود خود دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب مشروطه ناشی از حضور و تلاش و ۲۸ مرداد، ثمره بی تفاوتی و دوری از صحنه بود، خاطرنشان کرد: همه باید در تعیین سرنوشت کشور مشارکت فعالانه و آگاهانه داشته باشیم و تاریخ و تجربه نشان داده که صندوق‌های رای تعیین کننده سرنوشت و آینده کشور است، لذا بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات در هیچ یک از جوامع عملی پسندیده و یک مزیت است.

موسوی با بیان اینکه امروز هنوز ٧٠ تا ٨٠ درصد بدنه اصلاح طلبان وارد عرصه نشده‌اند، تاکید کرد که مردم ایران اگر خطر را به درستی درک و احساس کنند، به خوبی تصمیم گرفته و در میدان حضور پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: به زودی بسیاری از احزاب اصلاح طلب وارد عرصه انتخابات می‌شوند؛ ما مجبور هستیم که اهم و مهم کنیم تا ایران به قهقهرا نرود.

رئیس ستاد مرکزی تبلیغات انتخابات عبدالناصر همتی در استان فارس  با تاکید بر اینکه نباید نسبت به انتخابات بی تفاوت باشیم، گفت: تاریخ ایران را دوران پر فراز و نشیبی دانست که هر جا حضور مردم پر شور بوده، تغییرات موثری حادث شده است، پس باید آینده بهتر را با حضوری پرنشاط در انتخابات برای خود و فرزندان‌مان رقم بزنیم.

موسوی ضمن یادآوری اینکه در حالی‌که ما خواهان ایران آباد هستیم اما عده‌ای به دنبال ایجاد فضای سرد انتخاباتی و به دنبال این هستند که مردم پای صندوق‌های رای نیایند، تصریح کرد: القای نبود نقش محوری برای مردم، در همین راستا دنبال می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی انتخابات همتی در فارس اضافه کرد: معتقدم که کاندیدای مورد حمایت ما یکی از افرادی است که در ١۶ سال گذشته از روش اصلاح طلبی و حاکمیت مردم محور دفاع کرده است.

رئیس ستاد انتخاباتی همتی در شهرستان شیراز نیز  با اشاره به اینکه  صندوق رای آخرین روزنه برای رسیدن به دموکراسی نیم بند است، گفت: با توجه به اهمیت مباحث اقتصادی برای کشور، بهتر است سکان کشور را به دست یک متخصص و اقتصاددان بسپاریم.

لیلا دودمان با بیان اینکه عوامل خارجی و بخشی از مسائل داخلی موجب شده تا مردم نسبت به انتخابات سرد شوند، گفت: هر ایرانی موظف است برای خروج یا تغییر شرایط در انتخابات شرکت کند زیرا امروز جمهوریت نظام با تهدید مواجه است.

دیدگاه