تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

ثبت نام ۵۱ داوطلب برای انتخابات شورای شیراز

  • 21 اسفند 1399 - 12:21
ثبت نام ۵۱ داوطلب برای انتخابات شورای شیراز

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شیراز گفت: در اولین روز ثبت‌نام انتخابات شوراها، ۵۱ داوطلب در حوزه انتخابیه شیراز نام نویسی کردند.

علی عسگر جمشیدی شامگاه چهارشنبه ۲۰ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: در نخستین روز از آغاز ثبت نام داوطلبین انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و تا ساعت ۱۸ امروز ۵۱ داوطلب برای رقابت در شورای شهر شهرستان شیراز ثبت نام کردند.

او افزود: از این تعداد ثبت‌نام کنندگان ۴۶ نفر ثبت نهایی شدند که تعداد ۳۱ نفر به صورت حضوری، ۴ نفر از طریق دفاتر پیشخوان، ۵ نفر از نسخه موبایل و ۶ نفر دسکتاب نام نویسی کردند.

جمشیدی اظهار کرد: داوطلبان شورای اسلامی شهر تا ۲۶ اسفند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ فرصت دارند برای رقابت در این انتخابات ثبت نام کنند.

او عنوان کرد: ۴۳ نفر از داوطلبان مرد و ۳ نفر زن بودند که جوانترین داوطلب با ۲۷ سال سن و مسن ترین داوطلب با ۵۹ سال سن نام نویسی کردند.

جمشیدی تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا، داوطلبین علاوه بر روش حضوری می‌توانند به سه روش از طریق اپلیکیشن موبایلی پرسشنامه، نسخه رایانه‌ای و از طریق دفاتر پیشخوان دولت مراحل ثبت نام خود را انجام دهند تا مراحل ثبت نهایی اطلاعاتشان در پورتال ثبت نام انتخابات با سهولت بیشتری انجام شود.

دیدگاه