تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

شهردار شیراز: بین مردم خط نکشیم

  • 17 بهمن 1399 - 15:14
شهردار شیراز: بین مردم خط نکشیم

شهردار شیراز خطاب به گروه‌های مختلف سیاسی گفت: بین مردم خط کشی نکنیم، مردم در کنار هم و فارغ از خط کشی‌های سیاسی، قومی و مذهبی انقلاب کردند. دسته بندی‌ها را به حداقل برسانیم تا کل ملت به آینده امیدوار باشند و در کنار هم برای داشتن ایرانی سربلند تلاش کنیم.

حیدر اسکندرپور در دیدار با زندانیان سیاسی دوران قبل از پیروزی انقلاب شهر شیراز، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: امروز انقلابی بودن به این است که امید را در مردم ایجاد کنیم و آنها را به آینده کشور خوشبین کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از شهرداری شیراز، اسکندرپور اضافه کرد: رقابت‌های سیاسی و جناحی نباید باعث شود مردم از آینده ایران و نظام جمهوری اسلامی ناامید شوند، ایجاد امید با سخنرانی میسر نمی‌شود بلکه با کار و برنامه روشن برای تعالی زندگی مردم انجام می‌شود.

او با اشاره به برخی فرازها و رهنمودهای سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در صحبت‌های ایشان یک عمق استراتژیک وجود دارد و می‌فرمایند که آینده روشن است و این موضوع با همگرایی بین گروه‌های مختلف حاصل می‌شود.

شهردار شیراز تاکید کرد: برای اینکه مردم را به کشور امیدوار کنیم، احتیاج به کار و برنامه داریم تا مردم احساس کنند آینده روشن است.

او افزود: مردم در پی مبارزات طولانی انقلاب اسلامی را به دست آوردند و به دنبال استقرار جمهوری اسلامی، تعالی کشور و رفاه و آسایش بودند. برای دستیابی به این آمال خون‌ها دادند و آرزوهای آنها هنوز وجود دارد. امروز نیز نیاز داریم به مردم امید ببخشیم و در این مسیر گام برداریم.

اسکندرپور ادامه داد: همگان انقلاب را به عنوان یک اتفاق درخشان که تاریخ کشور را متحول کرد، می‌شناسند و زندانیان سیاسی انقلاب بخشی از تاریخ انقلاب و ایران هستند.

شهرداری شیراز با اشاره به فشارهای خارجی ترامپ و رسانه‌های برون مرزی برای ناانید کردن مردم ایران، گفت: همچنین در این شرایط سخت مردم تحت فشار اقتصادی و جنگ روانی بودند، امروز از آن شرایط عبور کردیم اما مشکلات مردم باقی است. از این رو شهر باید در دهه فجر حال و هوای انقلاب و امیدبخشی برای آینده روشن داشته باشد.

دیدگاه