فعالیت غیرشرافتمندانه هواداران شهردار سابق شیراز برای انتخابات مجلس

  • 28 شهریور 1398 - 22:21
فعالیت غیرشرافتمندانه هواداران شهردار سابق شیراز برای انتخابات مجلس

هواداران علیرضا پاک فطرت، شهردار سابق و اصولگرای شیراز که احتمال نامزدی‌اش در انتخابات مجلس مطرح است، فعالیت خود را مدتی است در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام آغاز کرده‌اند.

برآوردها نشان می‌دهد که:

۱- پیج‌های اینستاگرامی که با روش‌های مختلف در هواداری از شهردار سابق فعالیت می‌کنند، در اولین گام خود با مردم و مخاطبانشان صداقت ندارند و ۸۰ درصد فالورهایی که دارند، فیک است.

۲- شماری از هواداران شهردار سابق شیراز در این پیج‌ها تلاش می‌کنند با روش های کاملا نژادپرستانه و دامن زدن به بحث‌های قومیتی، بخشی از شهروندان شیراز را علیه بخش دیگری از شهروندان بشورانند تا بتوانند از این طریق به اهداف انتخاباتی خود دست پیدا کنند.

۳- این پیج‌ها برای فضاسازی تلاش می‌کنند تقریباً هر روز پست‌هایی را در خصوص مسائل شهری منتشر کنند و بگویند شهر پر از مشکل است اما در عین حال به طور کاملاً عمدی هیچ سخنی از مشکلات و مسائل شهری در زمان شهردار سابق به میان نمی‌آورند، چون به نفع کاندیدای احتمالی مورد حمایتشان نیست. این پیج‌ها به گونه ای رفتار می‌کنند که گویی شیراز تا دو سال قبل هیچ مشکلی در حوزه شهری نداشته. به عنوان نمونه این پیج‌ها نمی‌خواهند به این موضوع ورود پیدا کنند که ساخت پل چندسطحی معالی‌آباد در زمان شهردار سابق شیراز با هزینه‌های زیاد نه تنها هیچ اثری در کاهش ترافیک نداشته بلکه زیر پل نیز تقاطع و چراغ راهنمایی است، پل‌های چند سطحی ساخته می‌شوند که تقاطع و چراغ راهنمایی حذف شود نه اینکه کلی هزینه صرف گردد و آخرش هم زیر پل تقاطع باشد. به احتمال فراوان این پل روزی به دلیل بی فایده بودنش و ضعف‌های جدی در طراحی آن تخریب خواهد شد. این پیج‌ها تمایل ندارند به این بپردازند که در زمان شهردار سابق مجوز تخریب باغی در نبش خیابان نیایش و ساخت هتل در آن صادر شد…از این دست مسائل زیاد است که این پیج‌ها علاقه ای ندارند به آن ها بپردازند چون به نفع کاندیدای مورد حمایتشان نیست.

۴- آنچه روشن است این است که هواداران شهردار سابق که طمعِ منافع مالی و سیاسی انتخابات مجلس آن‌ها را به ذلت کشانده، با روش‌های غیرشرافتمندانه تلاش می‌کنند کاندیدای مورد حمایتشان را مطرح کنند.

دیدگاه