ارسال تخلفات مدیران پیشین شهرداری شیراز به نهادهای نظارتی

  • 28 شهریور 1398 - 12:20
ارسال تخلفات مدیران پیشین شهرداری شیراز به نهادهای نظارتی

ابراهیم صبوری، نایب رئیس شورای شهر شیراز گفت که پرونده تخلفات مدیران پیشین شهرداری این کلانشهر به نهادهی نظارتی ارسال شده.

ابراهیم صبوری روز چهارشنبه ۲۷ شهریور در صحن علنی شورای شهر افزود: اگر در شورای پنجم، تخلفات مجموعه شهری را در دوره گذشته رسانه‌ای نکرده و تنها به ارسال پرونده‌های تخلفات به نهادهای نظارتی اکتفا کرده‌ایم، یکی برای آن بود که نمی‌خواستیم جامعه را از آنچه که هست ناامیدتر کنیم و مهم­تر آنکه بهانه‌ای به دست غوغاسالاران و فضاسازانِ وابسته به آن‌ها نیافتد که به ما انگِ سیاسی­کاری و تسویه حساب جناحی بزنند.

نایب رئیس شورای شهر شیراز در بخش دیگری از سخنانش گفت: رسانه‌ها و بلندگوهای پرتعدادِ جریان انحصارطلب در این دو سال تا توانستند کوشیدند که در فضای امیدواران، ناامیدی و دلمردگی پمپاژ کنند؛ روز و شب تلاش کردند تا به مردم بگویند در انتخابتان خطا کرده‌اید و نمایندگان منتخبتان ناکارآمدند؛ بی­خبر از آن که بر سرِ شاخ نشسته، بُن می­بُرند و هر بار بر درختِ دوام و بقای سیستمی که سنگِ وفاداری به آن را به سینه می­زنند، تبر می­زنند.

ابراهیم صبوری: تزریق ناامیدی و پمپاژ یأس در ماه‌های نزدیک به انتخابات مجلس بیشتر از قبل خواهد بود

ابراهیم صبوری ادامه داد: شک ندارم که تزریق ناامیدی و پمپاژ یأس در ماه‌های نزدیک به انتخابات مجلس بیشتر از قبل خواهد بود؛ چراکه عده‌ای به اشتباه، پیروزی خود را در مشارکت پایین و روی­گردانیِ مردم از صندوق رأی جستجو می‌کنند.

وی گفت: ما می‌پذیریم که در این مدت آنگونه که شایسته بود، در اطلاع رسانی برنامه‌ها، کارها و قدم‌هایی که برداشته‌ایم عمل نکرده‌ایم و از امروز به سهم خود در این مسیر تلاش بیشتری خواهم کرد تا زحمت همکارانم در شورای پنجم و شهرداری شیراز در گرد و غبارِ تسویه حساب‌های سیاسی و کینه جویی‌های جناحی پنهان نمانده و انگیزه آنانی که سودایی جز خدمت به این شهر و مردمانش ندارند، ضایع نشود.

دیدگاه