واکنش استاندار فارس به بازداشت یک مقام دولتی در شیراز

  • 06 تیر 1398 - 12:08
واکنش استاندار فارس به بازداشت یک مقام دولتی در شیراز

عنایت الله رحیمی، استاندار فارس به طور ضمنی در واکنش به بازداشت مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس گفت: اتفاقات اخیری که افتاده، شاید به دلیل عدم شفافیت‌ها و عدم تدوین فرایندهای لازم بوده.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، رئیس‌کل دادگستری فارس روز اول تیر در یک نشست خبری، از بازداشت مدیرعامل سازمان همیاری‌های شهرداری‌های فارس خبر داده و گفته بود: این خبر صحت دارد و وی بنا به گزارش اداره اطلاعات متهم به ارتشا و فعلاً بازداشت موقت است و میزان ارتشا نیز مشخص نیست.

آقای رحیمی که امروز پنجشنبه ۶ تیر در نشست شورای هماهنگی سازمان همیاری شهرداری‌های فارس سخن می‌گفت، در خصوص عملکرد این سازمان افزود: مسیر حرکت باید قانونی باشد و در چارچوب قانون، اتفاقات رقم بخورد و به هیچ وجه هیچ توصیه‌ای مبنی بر اینکه سازمان با افردی حقیقی و حقوقی مرواده داشته باشد، نباید وجود داشته باشد.

استاندار فارس گفت: نبود برنامه‌های مدون و شفاف، آسیب‌هایی را به سازمان وارد کرده و انتظار است افرادی که به عنوان اعضای هیات مدیره این سازمان انتخاب می شودند در چارچوب کاری‌شان، شفافیت و نظارت مستمر و کنترل همیشگی داشته باشند، چون در این چارچوب است که انتظار می‌رود سازمان از وضعیت بهتری نسبت به امروز برخودار شود.

در این نشست محمود میرزایی به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس، احمد کیانفر به عنوان عضو اصلی هیات مدیره و خشایار شیبانی به عنوان عضو علی البدل این سازمان انتخاب شدند.‌

دیدگاه