یک مداح، روحانی و هاشمی رفسنجانی را ‘خائن’ خواند

  • 04 شهریور 1397 - 8:32
یک مداح، روحانی و هاشمی رفسنجانی را ‘خائن’ خواند

ویدئویی از سخنرانی منصور ارضی، مداح مشهور تهران منتشر شده که در آن از اقدامات اکبر هاشمی هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی انتقاد کرده و آن دو را خائن خوانده است.

منصور ارضی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته در برنامه های تبلیغاتی ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف که در نهایت به نفع آقای رئیسی کنار کشید، حضور داشت.

آقای ارضی در برنامه ای که اخیرا به مناسبت ایام عید قربان در تهران اجرا کرده، از برنامه هایی که توسط دولت اکبر هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی اجرا شده به تندی انتقاد کرده و گفته “اون یارو آخرش در استخر مرد، این یارو هم آخرش در استخر می‌میرد”.

روزنامه ایران وابسته به دولت ایران هم در گزارشی به این سخنرانی اشاره کرده و نوشته است که “گویا تهدید به قتل رئیس جمهوری خیلی ساده‌تر از آن چیزی شده که به نظر می‌رسید”.

این روزنامه نوشته که “کمتر از یک هفته پس از برگزاری تجمع پر سر و صدای برخی از طلاب قم در مدرسه فیضیه، ماجرای ‘استخر فرح’ و تهدید حسن روحانی به قتل این بار در تهران تکرار شد”.

یک هفته پیش از سخنرانی منصور ارضی، تجمعی در مدرسه فیضه قم برگزار شد که در آن حضار که عمدتا از طلبه های قم بودند پلاکاردهایی در دست داشتند که روی برخی از آنها شعارهایی علیه حسن روحانی نوشته شده بود. شعار مندرج در یکی از پلاکاردها این بود: “ای آنکه مذاکره شعارت – استخر فرح در انتظارت”.

این شعار هم آن زمان به تهدید رئیس جمهور ایران به مرگ تعبیر شد و بار دیگر سوالاتی را درباره علت درگذشت اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام، و رئیس جمهور اسبق ایران مطرح کرد.

آقای هاشمی رفسنجانی نوزدهم دی ماه سال ۱۳۹۵ وقتی در داخل استخری در شمال تهران بود، درگذشت. گفته شد که وضعیت او در زمان شنا رو به وخامت گذاشت و تا زمان انتقال به بیمارستان دوام نیاورد.

در زمان درگذشت آقای هاشمی رفسنجانی، ابتدا حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت و سپس اعضای خانواده درگذشت او را مشکوک خواندند.

دیدگاه