تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024

ادامه ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس

  • 26 خرداد 1397 - 20:36
ادامه ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس

تعدادی از نمایندگان مجلس می‌گویند که با ارسال پیامک‌های تهدید آمیز برای مخالفت با تصویب لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم، تحت فشار قرار گرفته‌اند.

بررسی این لایحه دو ماه به تعویق افتاده است.

محمد محمودی شاه نشین، عضو فراکسیون امید می‌گوید بیش از ۲۵۰ یا ۳۰۰ پیامک گرفته که بیشترشان با تلفن مشهد فرستاده شده بوده.

به گزارش اعتماد آنلاین، او همچنین گفته: “یک یا دو پیامک برای نمایندگان ارسال نشده است؛ برای بنده بیش از ۲۵۰ یا ۳۰۰ پیامک دریافت کردم و پیامک‌های ارسال شده با کد مشهد بیش از سایر کدها بود.”

بنابر این گفته‌ها “در هفته‌های اول با مهربانی و محبت پیام می‌دانند مبنی بر اینکه عدم تصویب قوانین مرتبط با FATF همراهی با شهدا است. هفته دوم با کمی تهدید عنوان می‌شد که آخرتتان را می‌بازید و استقلال و آزادی کشور مطرح است. اما روزهای آخر پیام می‌دادند که اگر مردید چطور می‌خواهید جواب خدا را بدهید.”

نمایندگان مخالف پیوستن ایران به این کنوانسیون می‌گویند با توجه به این که برخی گروه های مورد حمایت ایران از جمله حزب‌الله لبنان در فهرست سازمان های تروریستی قرار دارند، پیوستن به این کنوانسیون می‌تواند باعث فشار بیشتر به ایران شود.

دیدگاه