سفر معاون اول رئیس جمهور به شیراز؛ جهانگیری: فارس کانون اصلی فرهنگ و تمدن ایران است

  • 07 بهمن 1396 - 10:09
سفر معاون اول رئیس جمهور به شیراز؛ جهانگیری: فارس کانون اصلی فرهنگ و تمدن ایران است

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور که صبح امروز شنبه وارد شیراز شد، گفت: فارس برای ایران نقطه‌ای بسیار مهم و کانون اصلی تمدن و فرهنگ است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، آقای جهانگیری با بیان اینکه در این سفر در همایش سازمان‌های مردم نهاد جوانان شرکت می‌کند، گفت: جوان و جوانی دارای آثاری بسیار مهم در همه دنیا و ایران است و باید به مسائل جوانان بیش از پیش توجه شود زیرا جوانان محور اصلی تحول و توسعه هستند البته محدودیت‌هایی نیز دارند که ما تلاش می‌کنیم در این جلسه ضمن شنیدن نقطه نظرات آنها، آنها را در جریان برنامه ریزی‌های دولت قرار دهیم زیرا آنان آینده کشور را رقم می‌زنند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به افتتاح دو طرح صنعتی بزرگ در شهرستان نی ریز استان فارس گفت: در جلسه شورای اداری چالش‌ها و محدودیت‌ها و فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان فارس را در حضور مدیران استان بررسی و برای توسعه استان تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

اسحاق جهانگیری با اشاره به مسئله خشکسالی در کشور گفت: استان فارس بیش از سایر مناطق کشور با این چالش دست و پنجه نرم می‌کند و تلاش خواهیم کرد موضوع آب در استان را مورد توجه جدی قرار دهیم. بنده پیش از این در جلسه شورای عالی آب و در حضور استاندار سابق فارس به اهمیت و کم و کیف این بحران آگاه بوده‌ام و تلاش خواهیم کرد تا در این سفر مسائل صنعتی، شهری و آب و کشاورزی را مورد مداقه قرار دهیم.

وزرای “ورزش و جوانان”، “ارتباطات و فناوری اطلاعات”،‌”صنعت، معدن و تجارت” و “دادگستری” و نیز معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و چند نفر از نمایندگان استان فارس اسحاق جهانگیری را در این سفر همراهی می‌کنند.

دیدگاه