تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

«حلالیت طلبی» خبرنگار اصولگرا از مینو خالقی

  • 06 آبان 1396 - 10:15
«حلالیت طلبی» خبرنگار اصولگرا از مینو خالقی

حامد طالبی از فعالان رسانه ای اصولگرا که دو سال پیش با انتشار برخی از عکس‌های شخصی مینو خالقی، زمینه جلوگیری از ورود وی به مجلس دهم را فراهم کرد در یادداشتی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد بابت «ظلم هایی» که به دیگران روا داشته بویژه از مینو خالقی حلالیت طلبید.

آقای طالبی نوشته: «احساس می کنم هرچه سنم بالاتر می رود، بیشتر به فکر گذشته و حق الناسی که از مردم بر گردن من است می افتم.این روزها خیلی فکر کرده ام به گذشته و ظلم هایی که در حق دیگران کرده ام… علنی ترین حق الناس بر گردن من، ظلمی بوده که در حق خانم مینو خالقی (کاندیدای منتخب اصفهان در انتخابات مجلس) روا داشتم که از همینجا از ایشان حلالیت می طلبم و امیدوارم که حلالم کنند.»

حامد طالبی از دبیران خبرگزاری فارس بوده

 مینو خالقی پس از شمارش آرای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که اسفند ۱۳۹۴ برگزار شد، با ۱۹۳ هزار و ۳۹۹ رای به عنوان سومین منتخب حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان معرفی گردید اما در آخرین روزهای سال ۹۴ خبر ابطال آرای وی از قول شورای نگهبان منتشر شد.

شورای نگهبان دلیل رد صلاحیت او را پس از برگزاری انتخابات، انتشار عکس‌های بی‌حجاب وی اعلام کرد.

به دنبال ردصلاحیت این نماینده منتخب از سوی شورای نگهبان و اصرار دولت به نماینده بودن خالقی، موضوع به هیات حل اختلاف که زیر نظر رهبری تشکیل شده، ارجاع داده شد. این هیات نیز نظر شورای نگهبان را پذیرفت و رهبری نیز آن را تایید کردند و به این ترتیب مینو خالقی نتوانست به مجلس راه پیدا کند.

دیدگاه