کاهش ۱۷ درصدی مصرف بنزین در فارس

  • 06 شهریور 1400 - 8:10
کاهش ۱۷ درصدی مصرف بنزین در فارس

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: متوسط مصرف روزانه بنزین در استان تا پیش از تعطیلات اخیر پنج میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بوده که با کاهش ۱۷ درصدی به روزانه چهار میلیون و ۹۵۰ هزار لیتر رسیده است.

امیر بنی‌کریمی جمعه ۵ شهریور به خبرنگاران گفت: از ۲۴ تا ۳۱ مردادماه امسال بیش از ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین در سطح استان تامین و توزیع شد که نسبت به میانگین مصرف مرداد ماه پارسال حدود ۱۷ درصد کاهش داشته است.

او با اشاره به کاهش ترددهای بین شهری ودرون استانی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، افزود: بیشترین و کمترین میزان مصرف در زمان مذکور به ترتیب مربوط به روزهای ۲۴ مرداد با بیش از شش میلیون ۲۰۰ هزارلیتر و ۲۹ مرداد با سه میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر است.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس ادامه داد: فرایند سوخت رسانی در فارس از طریق ۴۲۶ باب جایگاه مایع و سی ان جی در دوره‌های اوج بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل‌ها انجام می‌شود.

به گفته بن‌ کریمی، با برنامه ریزی‌ مناسب ذخیره سازی سوخت در انبارهای نفت انجام شد و ضد عفونی و رعایت نکات بهداشتی مداوم جایگاه‌ها به ویژه تلمبه‌ها ونازل‌ها  از سوی جایگاه داران، تب سنجی رانندگان نفتکش و ضد عفونی نفتکش‌ها هنگام ورود به انبار و شروع واکسیناسیون (کارکنان عملیاتی، رانندگان نفتکش وکارکنان جایگاه‌ها) ازجمله اقدامات این شرکت برای پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا است.

او از مردم استان درخواست کرد انتقادات وپیشنهادات خود را در خصوص عملکرد مجاری عرضه سوخت از طریق شماره تلفن ۰۹۶۲۷ (مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورد ه‌های نفتی) مطرح  کنند.

دیدگاه