تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

طرح محدودیت‌های تردد در فارس آغاز شد

  • 30 تیر 1400 - 10:32
طرح محدودیت‌های تردد در فارس آغاز شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس گفت: با توجه به ورود موج پنجم کرونا و وضعیت قرمز و نارنجی بسیاری از شهرها و همچنین بنابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت تردد در استان اجرایی و آغاز شد.

مطلب رسیده به ایرنا به نقل از سرهنگ صادق سلیمی حاکی است: ورود پلاک های غیر بومی متعلق به استان‌ها و شهرستان‌هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی هستند به شیراز  و شهرستان های استان ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین از خروج وسایل نقلیه دارای پلاک بومی شیراز و سایر شهرهای استان که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند جلوگیری می شود. 

رئیس پلیس راهور استان فارس با اشاره به اینکه این محدودیت ها تا ساعت ۷ صبح دوشنبه ۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ اجرایی می شود اضافه کرد: امیدوارم با همکاری و تعامل خوب شهروندان این طرح که برای اهمیت به سلامت جامعه و پیشگیری از شیوع بیشتر کروناست به خوبی اجرا شود.

سلیمی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مردم استان در اجرای طرح های محدودیت های تردد (بین شهری و داخل شهری) تقاضا کرد که در این ایام مردم به مقررات ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیش از گذشته توجه و از هرگونه سفر پرهیز کنند تا در آینده ای نه چندان دور شاهد شکست زنجیره انتقال و شیوع ویروس کرونا باشیم.

وی ادامه داد: در صورت رعایت نکردن ممنوعیت های تردد علاوه بر  اعمال جریمه یک میلیون تومانی برای ورود به شهرهای قرمز و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای ورود به شهرهای نارنجی و زرد از ورود پلاک های غیر بومی جلوگیری خواهد شد.

دیدگاه