صادرکنندگان مجوز ساخت و ساز در باغ‌های شیراز بازداشت شدند

  • 29 بهمن 1399 - 17:56
صادرکنندگان مجوز ساخت و ساز در باغ‌های شیراز بازداشت شدند

دادستان مرکز استان فارس از دستگیری شماری از اعضا و انهدام یک باند رشا و ارتشاء توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و به هماهنگی دستگاه قضایی فارس، در شهرداری یکی از مناطق شیراز خبر داد.

سید مصطفی بحرینی چهارشنبه ۲۹ بهمن با بیان اینکه تاکنون دو نفر از اعضای این باند دستگیر شده‌اند، گفت: دستور قضایی بازداشت سایر اعضای این باند نیز صادر شده و در روزهای آتی اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری فارس، بحرینی با اشاره اینکه این باند رشا و ارتشاء اقدام به صدور مجوزهای ساخت و ساز غیر قانونی در برخی باغ‌ها می‌کردند، گفت: تنها در دو فقره از موارد بیش از ۱۰ میلیارد ریال وجوه غیر قانونی کشف شده است.

این مقام قضایی استان فارس افزود: کشف این جرائم در حوزه مفساد اداری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و با هماهنگی مقام قضایی انجام شده و این پرونده در شعبه ویژه بازپرسی در حال تکمیل تحقیقات است.

بحرینی افزود: برخورد قاطع، بدون اغماض و تبعیض با  مفاسد اداری و اقتصادی یکی از اولویت های مهم مجموعه قضایی در استان است و در این مسیر مسئولین قضایی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

وی ادامه داد: کلیه مجوز های صادره توسط این افراد تحت بررسی دقیق و کارشناسی قرار دارد و مجوز هایی که بر خلاف ضوابط و ناشی از اقدامات خلاف و مجرمانه صادر شده باشد، ضمن تعقیب کیفری عوامل مرتبط، شرکا و معاونین، مطابق مقررات برای ابطال آن اقدام و پیگیری لازم انجام می‌شود و مسببین و عومل در چارچوب قانون مسئولیت جبران خسارات مادی را برعهده خواهند داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: مطابق مقررات، اطلاع رسانی از روند پیگیری این پرونده ها در دستور کار خواهد بود.

دیدگاه