لیگ برتر فوتسال بانوان؛ تیم‌های شیراز مقابل حریفان خود شکست خوردند

  • 24 بهمن 1399 - 18:19
لیگ برتر فوتسال بانوان؛ تیم‌های شیراز مقابل حریفان خود شکست خوردند

تیم‌های پارس‌آرا و صنعت فجر شیراز در هفته پنجم رقابت‌های فوتسال برتر بانوان به ترتیب مقابل رهیاب تهران و نامی نو اصفهان شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم پارس‌آرا جمعه در سالن نصیری شیراز و از گروه دوم این بازی‌ها میزبان تیم رهیاب تهران بود که در این بازی شکست خورد.

در این بازی شاگردان ستاره زارع سرمربی تیم پارس‌آرا بازی خوبی را به نمایش نگذاشتند و در پایان نیز با نتیجه ۶ بر یک مغلوب تیم رهیاب تهران شدند.

سرمربی تیم پارس آرا : بازیکنانم در نیمه دوم تمرکز لازم ندارند

سرمربی تیم پارس‌آرا شیراز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: متاسفانه بازیکنانم در ۲ بازی گذشته خود مقابل حریفان در نیمه دوم تمرکز خود را از دست دادند و منجر به گل خوردنشان شد.

ستاره زارع ادامه داد: مقابل رهیاب تهران به هیچ عنوان خوب  بازی نکردیم ضمن اینکه بازیکنان در زدن ضربات آخر دقت لازم را ندارند و آنچه به آن‌ها گفته بودم در اجرا خوب عمل نکردند؛ همچنین در برابر این تیم بهترین بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

وی اضافه کرد: به تیم رهیاب تهران تبریک می‌گویم اما اختلاف تیم ما با حریف با نتیجه‌ای که بدست آمد از نظر فنی زیاد نیست و اگر بازیکنان تیمم ۱۰ درصد از توانایی خود را نشان می‌دادند نتیجه بهتری کسب می‌کردیم.

زارع در پاسخ به این پرسش که علت اینکه تیمتان در نیمه دوم کم می‌آورد چیست، بیان کرد: تیم ما بدون بدنسازی و بازی تدارکاتی  وارد لیگ شد و بخش مهم پیش فصل را از دست دادیم از این رو مسابقات نیم فصل اول برای ما حکم آماده‌سازی دارد.

پویندگان فجر همچنان در  قعر جدول ماند

همچنین در این هفته نیز تیم پویندگان فجر دیگر نماینده شیراز که در گروه نخست این رقابت ها قرار دارد در سالن شهید ربانی شیراز به مصاف تیم نامی نو اصفهان رفت.

در این بازی تیم شیرازی با نتیجه سه بر ۲ مغلوب حریف خود شد و همچنان در  قعر جدول باقی ماند.

در پایان هفته پنجم در گروه یک تیم ملی حفاری ایران  با ۱۵ امتیاز صدرنشین است، سایپا تهران و مس کرمان هم به ترتیب با ۹ و ۶ امتیاز دوم و سوم هستند، نامی نو اصفهان هم با ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده چهارم قرار گرفت و تیم صنعت فجر شیراز هم با یک امتیاز هفتم است.

همچنین در گروه دوم نیز تیم هیات خراسان رضوی با ۱۲ امتیاز در صدر جدول ایستاد، پالایش نفت آبادان با ۹ امتیاز دوم است و تیم های رهیاب تهران، مس رفسنجان و پارس آرا شیراز هم با ۶ امتیاز به ترتیب در رده سوم تا پنجم هستند.

تیم‌های  سایپا تهران، ملی حفاری ایران، نامی نواصفهان، مس کرمان، پویندگان فجر شیراز ، شهروند ساری و هیات فوتبال رودان در گروه یک قرار دارند.

همچنین در گروه دوم هم مس رفسنجان قهرمان فصل گذشته، هیات فوتبال خراسان رضوی،  پالایش نفت آبادان، رهیاب تهران ، پارس آرا شیراز، هیات فوتبال اصفهان و کیمیای اسفراین حضور دارند.

در پایان مرحله گروهی این رقابت‌ها که به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود در نهایت از هر گروه ۲ تیم به دور بعد صعود خواهند کرد و در ادامه هم چهار تیم صعود کننده برای کسب عنوان قهرمانی به صورت رفت و برگشت باهم به رقابت می‌پردازند.

دیدگاه