۱۲ بازیکن تیم فجر شیراز به کرونا مبتلا شدند

  • 04 مرداد 1399 - 8:47
۱۲ بازیکن تیم فجر شیراز به کرونا مبتلا شدند

مسوول روابط عمومی تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز اعلام کرد:پس از بازی انجام شده در تهران، از اعضای تیم خود تست کرونا گرفتیم که مشخص شد ۱۲ بازیکن و ۲ کادر پزشکی تست ابتلابه کرونایشان مثبت است.

امیر جوانی شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از بازگشت از تهران به شیراز، چند تن از بازیکنانمان حالشان بد شد که پس از انجام تست کرونا، متاسفانه نتایج ابتلا مثبت شد.

وی ادامه داد: از آنجا که این تیم دو بازی خارج از خانه طی ۱۰ روز برگزار کرده بود مجبور شدیم تست کرونا بگیریم ؛با توجه به اینکه شنبه چهارم مرداد با تیم ۹۰ ارومیه بازی داریم به بخش پزشکی فدراسیون فوتبال( ایفمارک) موضوع را اعلام کردیم و قرار شد صبح همین روز جلسه برگزار تا تکلیف انجام بازی ما مشخص شود.

جوانی گفت: هم اینک این گروه از مبتلایان به کرونا از تیم فجر سپاسی در قرنطینه هستند و قرار شد در یک مکان مناسب تمام آنها که مبتلا شدند تحت نظر پزشک قرارگیرند.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز بیست و سوم تیرماه ۹۹ در گیلان به مصاف تیم داماش رفت و سپس روانه تهران شد و با پرپایی اردو، بیست و نهم تیرماه در تهران با تیم بادران بازی کرد.

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و ۹۰ ارومیه از هفته سی و یکم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک جام آزادگان طبق برنامه باید شامگاه شنبه چهارم مرداد ماه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شود که انجام این بازی مشروط به نظر فدراسیون فوتبال است.

هم اینک تیم فجر سپاسی شیراز با انجام ۳۰ بازی و کسب ۳۹ امتیاز در رده دهم جدول است و دیگر شانسی برای صعود ندارد.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر را دریافت خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

بنا بر اعلام روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،   ۲۸۶هزار و ۵۲۳ نفر در کشور تا ظهر جمعه سوم مردادماه ۹۹ به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و تعداد جانباختگان کرونا در کشور به ۱۵هزار و ۲۸۹ نفر رسیده است.

استان فارس هم اکنون در وضعیت قرمز از لحاظ شیوع کرونا قرار دارد.

دیدگاه