رفع واقعی موانع پیش‌شرط تحقق حمایت از سرمایه گذاریست

  • 02 دی 1400 - 12:21
رفع واقعی موانع پیش‌شرط تحقق حمایت از سرمایه گذاریست

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: رفع واقعی موانع تولید، بهبود محیط کسب و کار و امنیت سرمایه گذاری از جمله پیش شرط های تحقق جهش تولید و حمایت از سرمایه گذاری است.

عبدالعظیم خادم حمزه چهارشنبه یکم دی در جلسه کمیته حمایت از سرمایه گذاری فارس بیان کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های سرمایه گذاران، وجود بروکراسی‌های اداری و فرایندهای پیچیده اخذ مجوزهای سرمایه گذاری است که با برنامه ریزی و حمایت دستگاههای اجرایی و صادر کنندگان مجوزهای استان با هدف حذف فرآیندهای اداری و بستر سازی مناسب برای انجام طرح‌های سرمایه گذاری با در نظر گرفتن ظرفیت‌های منطقه‌ای و زیر ساخت‌های موجود در حال انجام است.

او عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان و از سوی دیگر، رفع واقعی موانع تولید، بهبود محیط کسب و کار و امنیت سرمایه گذاری از جمله پیش شرطهای تحقق جهش تولید و حمایت از سرمایه گذاری است.

خادم حمزه افزود: با توجه به تشکیل جلسات مستمر کمیته حمایت از سرمایه گذاری و رفع مشکلات سرمایه گذاران و به دلیل تأکیدات بسیار زیادی که در خصوص جذب سرمایه گذاری و حمایت از طرح‌ها در استان انجام گرفته و تعداد زیادی از طرح‌های سرمایه گذاری استان توسط سرمایه گذاران در حال انجام و حمایت است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری فارس در خصوص کمیته حمایت از سرمایه گذاری نیز گفت: تمام طرح‌های سرمایه گذاری که در ادامه مسیر خود دچار مشکل می‌شوند در این کمیته و کارگروه‌های مشابه در استانداری در حال پیگیری و رفع موانع هستند. 

دیدگاه