تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

رئیس سازمان صمت فارس: برپایی نمایشگاه به حمایت از تولید ملی کمک می‌کند

  • 07 مهر 1400 - 15:39
رئیس سازمان صمت فارس: برپایی نمایشگاه به حمایت از تولید ملی کمک می‌کند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف به نهادینه کردن فرهنگ حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی کمک می‌کند.

حمیدرضا ایزدی شامگاه سه‌شنبه ۶ شهریور در مراسم افتتاح سی امین نمایشگاه صنعت مبلمان شیراز، گفت:  مهمترین ویژگی این نمایشگاه‌ها ارائه محصولات کاملاً ایرانی و ملی است.

ایزدی اضافه کرد: با برپایی نمایشگاه‌های مختلف برای بسترسازی نهادینه شدن فرهنگ حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی، تلاش می‌کنیم.

او با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید ملی، بسترسازی برای رونق تولید را جزو وظایف مهمی دانست که بر عهده سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف است.

ایزدی خاطرنشان کرد که یکی از اهداف مهم برپایی نمایشگاه‌های مختلف نیز حمایت عملی از تولید ملی و کمک به رونق فعالیت‌های تولیدی در بخش‌های گوناگون است.

رئیس سازمان صمت یادآور شد که نمایشگاه صنعت مبلمان شیراز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در سه سالن از مجموعه نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس برپا شده است.

ایزدی اضافه کرد: این نمایشگاه که با حضور ۱۱۰ شرکت از سراسر کشور راه اندازی شده است، به مدت سه روز برپا خواهد بود.

رئیس سازمان صمت استان فارس خاطرنشان کرد که ۳۰ درصد تولیدکنندگان حاضر در این نمایشگاه، از استان فارس و مابقی از خراسان، تهران، اصفهان، آذربایجان، یزد، البرز، قزین و همدان هستند.

دیدگاه