معاون شهرداری شیراز: دستگاه‌های اجرایی ۴۸۰۰میلیارد تومان به ما بدهکارند

  • 06 اردیبهشت 1400 - 12:07
معاون شهرداری شیراز: دستگاه‌های اجرایی ۴۸۰۰میلیارد تومان به ما بدهکارند

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با اشاره به وصول ۸۳ میلیارد تومان از مطالبات شهرداری شیراز در سال ۹۹ گفت:شهرداری شیراز اینک چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از دستگاه های اجرایی استان فارس طلبکار است.

به گزارش ایرنا،محمد هادی هاشم پور یکشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز ضمن ارایه گزارشی از حوزه مالی شهرداری در سالی که گذشت افزود: یکی از نقاط مثبت در حوزه مالی در سال گذشته بحث وصول بدهی سنواتی بود که بعد از ده سال ۲۸ میلیارد تومان بدهی سنواتی از سال ۹۳ تا ۹۵ در قالب تهاتر وصول‌ شد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۶ هزار مورد بدهی پیمانکاران به ارزش یک هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان تسویه شد البته با توجه به ادامه فعالیت ها بدهی های شهرداری شیراز هر روز در حال تغییر است.

هاشم‌پور افزود: در یک نمای کلی در خصوص تحقق بودجه پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سال قبل در تخصیص بودجه ،مناطق ۱۱گانه شهرداری با ۹۲۲میلیارد تومان تخصیص بودجه توانستند ۷۶درصد بودجه خود را محقق کنند و در کنار آنها سازمانهای زیر مجموعه شهرداری نیز با تحقق ۷۹ درصدی بودجه ،معاونت‌های شهرداری و شهرداری مرکزی با ۷۳ درصد توانستند موفقیت خوبی در زمینه درآمدزایی داشته باشند.

وی بیان کرد: از بودجه ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سال ۹۹ شهرداری شیراز حدود ۴هزار میلیارد تومان یعنی حدود ۷۵ درصد بودجه تحقق یافته است.

دیدگاه