کمک به بهره برداری ۱۰۰۰ واحد تولیدی فارس در سال ۱۴۰۰

  • 02 فروردین 1400 - 15:10
کمک به بهره برداری ۱۰۰۰ واحد تولیدی فارس در سال ۱۴۰۰

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، کمک به بهره برداری۱۰۰۰واحد تولیدی و بهره برداری از ۲شهرک صنعتی جدید از برنامه‌هایی است که امسال در این شرکت عملیاتی می‌شود.

احد فتوحی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مهمترین برنامه امسال این شرکت را تلاش به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه ارتقای وضعیت تولید در شهرک‌های صنعتی با افزایش پشتیبانی و حمایت از واحدهای صنعتی و نیز تلاش حداکثری برای رفع موانع و مشکلات تولید اعلام کرد.

 او افزود: در سال گذشته که توسط مقام عظمای ولایت، سال جهش تولید نامگذاری شده بود گام‌های مؤثری برای کیفی سازی و  تکمیل زیرساختها در شهرکها و نواحی صنعتی استان، ارتقای خدمات به واحدهای صنعتی مستقر، رفع  مشکلات صنعتگران و فعالان صنعتی و حمایت بیشتر از سرمایه گذاران در قالب اعطای مشوق‌های سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی کم تقاضامحور برداشته شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نتیجه این اقدامات را جهش جذب سرمایه گذاری و رشد قابل توجه در  واگذاری اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بویژه در شهرک‌های صنعتی کم تقاضامحور اعلام و ابراز امیدواری کرد که این حرکت‌ها در سال ۱۴۰۰که توسط مقام معظم رهبری  سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کردند نیز تداوم یابد.

فتوحی خاطرنشان کرد: وظیفه ما در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بعنوان مجموعه‌ای توسعه‌ای که رسالت آن فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی و ارائه خدمات حمایتی  به واحدهای صنعتی است، بیشتر از سال‌های گذشته خواهد بود.

او ادامه داد: در واقع رسالت اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی، در دو بخش پشتیبانی از واحدهای تولیدی و رفع موانع جهت جذب سرمایه گذار در راستای تحقق جهش تولید  است که امیدوارم با با نصب العین قراردادن رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، با عزم، اراده قوی و مشارکت تمام همکاران و نیز همراهی هیات مدیره محترم شرکت و هم افزایی و حضور موثر صنعتگران و سرمایه گذاران بتوانیم با توان و تلاش حداکثری گام‌های موثری در زمینه تحقق شعار  برداریم.

دیدگاه