آغاز تکمیل ثبت‌نام طرح مسکن ملی در فارس

  • 10 خرداد 1399 - 14:17
آغاز تکمیل ثبت‌نام طرح مسکن ملی در فارس

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اول و دوم ثبت نام طرح اقدام ملی نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند می‌بایست براساس برنامه زمانبندی با مراجعه به سایت https://tem.mrud.ir نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

جعفر زاهدی افزود: متقاضیان تایید شده مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیل مدارک مورد نیاز را به ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها تحویل نداده اند و یا در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری نکرده اند بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند به بخش «پیگیری درخواست» در سایت https://tem.mrud.ir مراجعه کنند.

وی گفت: زمان مراجعه هر متقاضی برای بارگذاری مدارک از طریق پیامک به متقاضی اعلام می‌ شود و لازم است متقاضیان صرفا مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه کرده و اقدام به بارگذاری مدارک کنند.

زاهدی اظهارداشت: همه متقاضیان ثبت نام شده در مرحله دوم ثبت نام و افرادی که به دلیل شرایط فاصله گذاری اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در مرحله دوم صرفا کد ملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال کرده اند برای ثبت نام و بارگذاری مدارک از روز سه شنبه ۱۳ خرداد تا اطلاع ثانوی می‌توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی https://tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس ادامه داد: زمانبندی ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان مرحله اول و دوم و زمانبندی ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و زمانبندی بارگذاری مدارک توسط متقاضیان تایید شده در مرحله دوم متعاقبا اعلام خواهد شد.

دیدگاه