آغاز ۱۰ طرح جدید شهرداری شیراز با مشارکت بخش خصوصی

  • 31 فروردین 1399 - 14:12
آغاز ۱۰ طرح جدید شهرداری شیراز با مشارکت بخش خصوصی

هادی شه‌دوست شیرازی، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز از آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی خبرداد.

اظهار داشت: این طرح‌ها در قالب دو لایحه شامل پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز در شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است.
وی بیان کرد: حجم سرمایه‌گذاری کل طرح‌های مصوب افزون بر ۱۴ هزار میلیارد ریال است که از طریق مشارکت بخش خصوصی و با بهره‌گیری از روش‌ها و شیوه‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ۱۰ شهرداری شیراز محقق می‌شود.

شه‌دوست شیرازی اضافه کرد: این طرح‌ها شامل احداث پارک آبی، استخر و آب درمانی، آکواریوم و غواصی، اقامتی، هتل، سالن اجلاس سران (همایش‌ها و کنسرت ها)، پردیس سینمایی، باغ رستوان ایرانی، مرکز خرید و تالار‌های پذیرایی و مجتمع مسکونی-تجاری است که پس از طی تشریفات قانونی، مرحله اول آن به زودی آغاز به کار می‌کند.

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری شیراز با بیان اینکه بستر سرمایه‌گذاری در «شیراز، کهن سرزمین فرصت‌های سبز» برای همه فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی فراهم شده است، گفت: با نگرش جدید در حوزه سرمایه‌گذاری تلاش داریم تا با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداری، نسبت به تسهیل در امور سرمایه‌گذاران و ایجاد بستری امن و قابل اعتماد جهت سرمایه‌گذاری گام برداریم.

دیدگاه