عرضه دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت شهرداری شیراز

  • 19 آبان 1398 - 18:22
عرضه دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت شهرداری شیراز

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز از آغاز معاملات ثانویه دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت شهرداری شیراز در بازار اوراق بدهی بورس اوراق بهادار تهران خبر داد.

هاشم پور معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: با توجه به احراز شرایط پذیرش، انجام معاملات ثانویه مربوط به مابقی اوراق مشارکت قطار شهری شهرداری شیراز در سال ۱۳۹۵ به مبلغ دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در نماد مشیر ۹۹۱۱ از روز دوشنبه ششم آبان ۹۸ در بازار بدهی بورس اوراق بهادار تهران آغاز شده است.

او، حجم کل اوراق منتشره شهرداری شیراز با نماد مشیر ۹۹۱۱ را چهار میلیون ورقه برابر با چهار هزار میلیارد ریال، عنوان کرد و گفت: پیش از این یک میلیون و پانصد هزار ورقه از این اوراق انتشار یافته بود و با توجه به افزایش تعداد اوراق قابل معامله شهرداری شیراز، مابقی این اوراق در معاملات ثانویه بازار اوراق بدهی بورس بهادار تهران از چندی پیش عرضه شده است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز هدف از عرضه این اوراق را بهره برداری و تکمیل خط یک قطار شهری شیراز عنوان و تصریح کرد: تمامی سرمایه گذاران و دارندگان این اوراق می‌توانند حسب مقررات بورس، با مراجعه به کارگزاری‌های بورس یا درگاه اینترنتی www.tse.ir نسبت به خرید و فروش و تکمیل اطلاعات این اوراق اقدام کنند.

دیدگاه