فیلم «شیراز تا یزد: یک لحظه بی‌پایان» جلوی دوربین می‌رود

  • 01 آبان 1396 - 10:39
فیلم «شیراز تا یزد: یک لحظه بی‌پایان» جلوی دوربین می‌رود

فیلم «شیراز تا یزد: یک لحظه بی پایان» به تهیه‌کنندگی مشترک ایران و مالزی در خانه «سه نیک» جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش برساد، این مستند بلند داستانی روایت سیاحت گونه ای است که از شیراز شروع می شود و پس از عبور در امتداد مسیر شیراز به شهر یزد می رسد و بیننده با بخشی از زیبایی ها و جاذبه های کشور ایران آشنا می شود.

بخشی از فیلمبرداری این مستند از دوشنبه اول آبان ماه در خانه سه نیک انجام می‌شود. این خانه یکی از هتل های سنتی یزد واقع در محله زرتشتیان است که به همت خانواده روانشاد دکتر کسرا وفاداری تاسیس شده است.

تهیه کنندگی این مجموعه زبرینا فرناندز از مالزی و محمد علی حسین نژاد از ایران به عهده دارند. تهیه کننده ایرانی این مجموعه در گفتگو با رسانه های داخل کشور مالزیایی را اینگونه معرفی کرده است: یک گروه فیلمسازی آسیایی با حمایت یک شبکه بزرگ رسانه ای که مرکز آن در مالزی است و نفوذ و مخاطب زیادی به ویژه در کشورهای جنوب شرقی آسیا و کشورهای چین، کره جنوبی، ژاپن و هند دارد.

محمدعلی حسین نژاد همچنین در مورد این فیم توضیح می دهد که قرار است فیلمی مستند داستانی را با همکاری یک گروه حرفه ای فیلمسازی از مالزی و هنرمندان سینمای ایران به منظور نشان دادن ویژگی های اقلیمی تمدنی شهر  یزد و جاذبه ها و امکانات و قابلیت های گردشگری، خوراکی ها و صنایع دستی، منظرهای شهری و محصولات صنعتی بومی این شهر و مناطق اطراف آن تولید و به نمایش بین المللی درآید.

دیدگاه