31 شهریور؛ آخرین مهلت ارسال آثار به ششمین دو سالانه داستان کوتاه نارنج

  • 05 شهریور 1396 - 12:06
31 شهریور؛ آخرین مهلت ارسال آثار به ششمین دو سالانه داستان کوتاه نارنج

محمد بادپر، مدیر اجرایی دوسالانه داستان کوتاه نارنج گفت:‌در کمتر از یک ماه از انتشار فراخوان ششمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج ۲۰۰ داستان از کشورهای آلمان، ترکیه، افغانستان و امارات متحده عربی در کنار ۲۷ استان کشور به این دوسالانه ارسال شده است.

 به گزارش خبرگزاری ایرنا، بادپر افزود پایان مهلت فراخوان که ۳۱ شهریور ۹۶ است و مهلت ارسال آثار به این دوسالانه تمدید نمی‌شود.
فراخوان ششمین دوسالانه‌ دوستان کوتاه نارنج اوایل مرداد ۹۶ منتشر شده وهر نویسنده تا پایان شهریوراین سال می‌تواند ۲ داستان خود را از طریق نشانیdastannaranj@gmail.com و یا از قسمت ارسال اثر پایگاه فرهنگی نارنج به نشانی www.naranj.org به این دوسالانه ارسال کند.

علاوه برسایت ادبی نارنج، اطلاعات این دوسالانه در کانال تلگرامی «رادیو نارنج» به نشانی radionaranj@ منتشر می‌شود.

دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج برای اولین بار در سال ۱۳۸۶ به همت کارگاه داستان باران، انجمن اهل قلم و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم استان فارس برگزار شد.

دومین دوره این جشنواره در سال ۱۳۸۹ به صورت منطقه‌ای برگزار شد و در آن استان‌های خوزستان، هرمزگان و کرمان حضور داشتند.

سومین دوره‌ این جشنواره در سال ۱۳۹۰ برگزار شد که این بار تمام داستان ‌نویسان ایرانی می‌توانستند در این جشنواره شرکت کنند.

چهارمین دوره دوسالانه داستان کوتاه نارنج در سال ۱۳۹۲ و این بار تمام فارسی زبانان دنیا می‌توانستند در آن شرکت کنند و دوسالانه به صورت آزاد برگزار شد که از هفت کشور خارجی علاوه بر تمام استان‌های کشور به این دوسالانه اثر ارسال شد.

پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج در سال ۱۳۹۴ برگزار شد که علاوه بر تمام استان‌های کشور از ۹ کشور خارجی نیز داستان به دبیرخانه دوسالانه داستان کوتاه نارنج اثر ارسال شد.

جهرم در ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

دیدگاه