۹ اثر نمایشی به جشنواره تئاتر فارس راه یافتند

  • 03 آذر 1400 - 11:33
۹ اثر نمایشی به جشنواره تئاتر فارس راه یافتند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس،گفت:۲ نمایش از شیراز و ۷ نمایش شهرستانی برای شرکت درسی و دومین دوره جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیده شدند.

صابر سهرابی روز سه شنبه با بیان اینکه این ۹ نمایش در ۳ روز از ۴ تا ۶ آذرماه جاری با پیروی از شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه کارت واکسن، ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی بدون تماشاچی و تنها با حضور داورها، همچون سال گذشته بر بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد افزود: در این دوره جشنواره تماشاخانه‌های هنرشهر آفتاب، حافظ، استاد رحیم هودی، استاد مهدی فقیه و مجموعه تئاتر شهر شیراز پذیرای هنرمندان هنرهای نمایشی خواهند بود.

دبیر سی و دومین دوره جشنواره تئاتر استانی فارس افزود: نادر شهسواری، اتابک نادری و نادعلی شجاعی داوران این دوره جشنواره هستند که داوری آن‌ها، ۷ آذرماه جاری ساعت ۱۵ در آیین پایانی جشنواره، با حضور نمایندگان گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره، رییس مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولین و مدیران فرهنگی استان اعلام خواهد شد.

 افزون بر پخش زنده نمایش‌ها، نشست‌های نقد و بررسی نمایش‌ها نیز هر شب ساعت ۲۰ از کافه کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با حضور نوید جعفری و حمید نشاط در آپارات پخش خواهد شد.

دیدگاه