تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

شیراز میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان می‌شود

  • 15 مهر 1400 - 17:27
شیراز میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اعلام میزبانی شیراز برای نمایش آثار سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، گفت: این جشنواره در راستای کشف استعدادها، رشد، تعالی دانش و هنر این رده سنی برگزار شده است.

صابر سهرابی چهارشنبه ۱۴ مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نسل جدید کودکان و نوجوانان تفاوت‌های عمده‌ای با نسل گذشته خود دارند و از بدو تولد، دیجیتال زندگی کرده‌اند، گفت: این جشنواره در ارائه خدمات و نحوه تعامل با مخاطبان خود از دوره‌های پیشین تحولی جدی را هدف قرار داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود:‌ در حوزه سیاست‌گذاری، رویکردهای تازه‌ای در بخش‌های مختلف این جشنواره اتخاذ شده و شیراز نیز میزبان جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان می‌شود.

سهرابی با تاکید بر اینکه ورود کودکان و نوجوانان در سالن سینمایی صرفا با رعایت نکات بهداشتی و داشتن ماسک مقدور است، عنوان کرد: سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در تعدادی از استان‌های سراسر کشور از جمله فارس برگزار می‌شود و ۱۰ فیلم بخش مسابقه این جشنواره در سالن تالار حافظ از روز جمعه ۱۶ مهر تا سه‌شنبه ۲۰ مهر در دو سانس ۱۵ و ۱۷ بر اساس جدول روی پرده می‌رود.

جدول پخش سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در شیراز

دیدگاه