دومین دوره پویش مهر دانایی نذر کتاب در فارس برگزار می‌شود

  • 06 شهریور 1400 - 14:16
دومین دوره پویش مهر دانایی نذر کتاب در فارس برگزار می‌شود

دومین دوره پویش ‘مهر دانایی نذر کتاب’ با همت اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه (س) شیراز و با همکاری معاونت فرهنگی هنری سپاه فجر استان فارس، طی شهریور و مهر ۱۴۰۰ در استان فارس برگزار خواهد شد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه اعلام کرد: وقف فرهنگی یک سنت دیرینه و با تاثیرات اساسی و حیاتی در ساختار تربیتی و فکری جوامع انسانی است و احیا و بازآفرینی نقش فرهنگ در عرصه‌ی تولید فکر و اندیشه در شرایط امروز کشور است.
این گزارش حاکی است: حمایت‌های فرهنگی از جامعه نخبگان و دانشگاهی در استان فارس، می‌تواند به رشد و تعالی اصحاب قلم و اندیشه و دانش‌آموزان و دانشجویان در این وضعیت اپیدمی فراگیری بیماری کرونا کمک شایانی نماید.
در این گزارش آمده است: پویش ‘مهر دانایی نذر کتاب’ با هدف جمع‌آوری کتاب‌های سالم و نو و همچنین کتاب‌ها و مجلات فرسوده و بازیافتی، از در منازل در سطح شیراز و نواحی ۳۶ گانه‌ استان فارس تلاش دارد تا سنت حسنه نذر فرهنگی را از این طریق و با اهداء کتاب به کتابخانه‌های مناطق محروم استان، وقف در گردش کتب عمومی و تخصصی دانشگاهی و تهیه کتاب و نوشت افزار برای دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان احیاء کند.
روابط عمومی و امور بین‌الملل اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه در گزارش خود از شهروندان استان فارس و خیرین علاقه مند به شرکت در دومین دوره پویش نذر فرهنگی مهر دانایی نذر کتاب تقاضا کرده جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۷۷۳۸۹۸۱۷ تماس برقرار کنند.

دیدگاه