استقبال از هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج

  • 04 شهریور 1400 - 16:44
استقبال از هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج

دبیر هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج گفت: با گذشت کم‌تر از یک‌ماه از انتشار فراخوان این دوسالانه، این جایزه‌ ادبی مانند دوره‌های گذشته با استقبال بسیار خوب داستان‌نویسان روبه‌رو شده است.

محمد بادپر گفت: در حالی که تنها یک‌ماه از انتشار فراخوان این دوسالانه گذشته است؛ تاکنون ۱۷۵ نفر با حدود ۳۰۰ اثر در این جایزه‌ ادبی شرکت کردند که نسبت به دوره‌های قبل رشد داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج، او با بیان اینکه مدت ارسال آثار تنها تا ۳۱ شهریورماه است و این مدت به‌ هیچ‌ عنوان تمدید نخواهد شد، افزود: بسیار خوشحال هستیم که شاهد همراهی و حمایت نویسندگان، انجمن‌های داستان و کارگاه‌های نویسندگی سراسر کشور و هم‌چنین داستان‌نویسان مطرح با این دوسالانه هستیم.

او با بیان این‌که استقبال از این دوره تاکنون فراتر از پیش‌بینی ما بوده و این افتخار بزرگی برای برگزارکنندگان دوسالانه‌ نارنج است از همه‌ نویسندگان و فعالان ادبیات داستانی کشور بابت حمایت از نارنج تشکر کرد و گفت: از نویسندگان عزیز تقاضا داریم متن فراخوان را با دقت مطالعه بفرمایند و ارسال آثارشان را به روزهای آخر موکول نکنند.

دبیر هشتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج یادآور شد: علاقه‌مندان تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ فرصت دارند حداکثر دو داستان (۴۰۰۰ کلمه‌ای) خود را از طریق پست الکترونیکی dastannaranj@gmail.com و یا قسمت ارسال اثر سایت www.dastannaranj.ir به این دوسالانه ارسال کنند.

دیدگاه