تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

مستند شین و ژین ساخته کارگردان شیرازی به آمریکا رسید

  • 20 مرداد 1400 - 14:25
مستند شین و ژین ساخته کارگردان شیرازی به آمریکا رسید

فیلم مستند شین و ژین به کارگردانی حسین الله یاری هنرمند جوان شیرازی به پنجمین دوره جشنواره Lost River Film Fest در کشور آمریکا راه پیدا کرد.

این مستندساز جوان شیرازی در گفت و گو با ایرنا علام کرد: جشنواره لاست ریور توسط انجمن معتبر سینمایی سان مارکوس حمایت می شود و در پی کشف استعداد و فیلم های خلاق فیلمسازان بین المللی است.
الله یاری  ادامه داد: این مستند تا به حال موفق به حضور در جشنواره های معتبر بین المللی بسیاری شده و جایزه بهترین مستند کوتاه جشنواره فیلم های کرد زبان لندن را بدست آورده است.
وی درباره وجه تسمیه این مستند گفت: فیلم در سال ۹۶ و با موضوع زلزله سرپل ذهاب استان کرمانشاه ساخته شده است. شین و ژین ، جمله ای کردی است و برگردانِ فارسی آن شیون و زیستن است، زیستن در بحران نظیرِ روزگارِ پس از زلزله .

سایر عوامل دست اندر کار این مستند عبارت اند از: نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: حسین الله یاری. مدیر تولید: ابراهیم عبدالحکیمی. مدیرفیلمبرداری: محمد ناصریراد.موسیقی: مونا رضایی. مشاور موسیقی: نادر مشایخی. تدوین: احسان میلانی. طراح صدا: احسان افشاریان. صدابردار: علیرضا اکرادی.طراح پوستر: محمود غلامی. روابط عمومی: محمد ناصریراد.
پخش بین المللی فیلم: لیمو فیلم.

دیدگاه