مسابقه کتابخوانی همراه با «خلاصه نویسی»

  • 17 مرداد 1400 - 15:19
مسابقه کتابخوانی همراه با «خلاصه نویسی»

رییس گروه امور فرهنگی اد‌‌‌اره کل فرهنگ و ارشاد‌‌‌ اسلامی فارس در باره مسابقه کتابخوانی همراه با «خلاصه نویسی» اعلام داشت: علاقه مندان برای ثبت نام در این برنامه فرهنگی می توانند کد #۷۰۴۶۸۲۴*۱*۶۶۵۵* را شماره گیری و ‌سپس گزینه ۱ (کتاب خوانی) را انتخاب و ارسال کنند و روش دوم ثبت نام نیز مراجعه به سایت www.taiktic.com می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ آرین رزمجویی با اشاره به اینکه شیوه نامه اجرایی مسابقه در سایت مذکور درج شده است که شرکت کنندگان با دقت مطالعه کنند، گفت: علاقه مندان در این برنامه فرهنگی می توانند یکی از کتاب های “اصول زندگی عاشورایی نوشته محمد رحمتی” یا “کتاب درخت زندگی نوشته علی عباسی” را تهیه و خلاصه نویسی کنند و می بایست متن خلاصه شده را در ۳۰ خط در ۳ صفحه A4 با رعایت فاصله مرسوم و با خودکار آبی و خط زیبا تحریر نمایند.

رییس گروه فرهنگی ارشاد‌‌‌ فارس افزود: هر چند نوع خط تحریر شده در ارزیابی های اولیه هیچ تاثیری ندارد ولی در مرحله نهایی می تواند معیاری برای انتخاب باشد و هر فرد می تواند فقط در خلاصه نویسی یکی از کتاب های اعلام شده شرکت نمایند و برای تهیه کتاب های معرفی شده باید کد #۷۰۴۶۸۲۴*۱*۶۶۵۵* را شماره گیری و اقدام به اتنخاب کنند.

رزمجویی بیان داشت: به نفرات اول تا سوم در خلاصه نویسی هر کتاب هدایای نقدی ۶ ، ۵ و ۴ میلیون ریال اهدا خواهد شد و اصل اثر تهیه شده را می بایست با ذکر مشخصات کامل تهیه کننده اثر به آدرس. شیراز. خیابان شهید بهشتی (سیاحتگر) خیابان قدمگاه شرقی، کتابخانه مشارکتی قدمگاه به نام موسسه فرهنگی هنری “بیان نو” پست نموده و یا تحویل نماید و حتما شماره همراه مسول دبیرخانه به عنوان گیرنده درج شود.

– آخرین مهلت ارسال آثار روز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۰ می باشد.

– اسامی منتخبین در روز چهارشنبه ۳ شهریورماه ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۰ شب در “برنامه زنده مجازی دورهمی گفت و گو” با حضور مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اعلام خواهد شد.

– لینک برنامه اختتامیه به شماره همراه ثبت شده تمامی شرکت کنندگان پیامک خواهد شد.

– برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره مسئول دبیرخانه تماس حاصل فرمایید: ۰۹۱۷۷۰۴۶۸۲۴

دیدگاه