نمایش هپولی حاصل کار هنرمندان فارس در تلویزیون تئاتر ایران

  • 10 مرداد 1400 - 11:32
نمایش هپولی حاصل کار هنرمندان فارس در تلویزیون تئاتر ایران

نمایش موزیکال هپولی کار هنرمندان استان فارس به نویسندگی مریم برزوییان و کارگردانی محمد ابوعلی و میترا توکل‌پور صالح در تلویزیون تئاتر ایران به صورت آنلاین در دسترس است.

یکی از کارگردانان این نمایش شنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت:‌این نمایش را انجمن هنرهای نمایشی ایران در پلتفرم تلویزیون تئاتر ایران در شبکه مجازی با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت های اجرای رو در رو با تماشاگر، قرار داده است.

محمد ابوعلی اضافه کرد:‌ نمایش هپولی را سال ۱۳۹۸  در شیراز اجرا کردیم که با شیوع و فراگیری کرونا مواجه شدیم و با ابتکار انجمن هنرهای نمایشی این اثر بر روی شبکه مجازی قرار گرفت.

وی ادامه داد:‌نمایش  هپولی حکایت دختر کوچولویی به نام پونه است که برای دیدن پدربزرگش  آقابابایی به شهر آینه سفر می کند؛ در شهر آینه تمام انرژی های شهر از نور خورشید و آینه ها تامین می شود تا اینکه یک شب وقتی همه خوابند یک فرد ناشناس وارد شهر می شود و …

این نمایش  را گروه هنری خانه عروسک شیراز تهیه کرده است.

بازیگران نمایش هپولی عبارتند از  نیلوفر نوح پیشه، مهرداد کاظمی، هادی کشاورزی، مریم وکیلی، میترا توکل پور صالح، محمد ابوعلی و  علیرضا نگهبان.
آهنگساز این نمایش مرتضی مصطفوی و پخش موسیقی برعهده پردیس خوشخو است.

سایر دست اندرکاران نمایش هپولی این افراد هستند: پخش نور: فضیلت محسنی، طراح پوستر:نیلوفر زارعی، فیلمبردار:سعید انفرادی، طراح ومجری نور و دکور : محمد ابوعلی، طراح و مجری لباس و گریم: میترا توکل‌پور صالح.

برای دیدن این نمایش و خرید بلیت می توان به این نشانی اینترنتی رفت  https://tv.theater.ir 

دیدگاه