تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

اعلام فراخوان چهارمین جشنواره نمایشنامه نویسی پارس

  • 04 مرداد 1400 - 12:24
اعلام فراخوان چهارمین جشنواره نمایشنامه نویسی پارس

جشنواره استانی نمایشنامه نویسی پارس در چهارمین دوره برگزاری میزبان همه علاقه مندان نمایشنامه نویسی استان فارس است.

معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس از اعلام فراخوان چهارمین جشنواره استانی نمایشنامه نویسی پارس خبر داد و گفت: شرکت برای عموم آزاد است و آثار تألیفی متناسب با رده سنی بزرگسال در جشنواره پذیرفته خواهند شد که البته آثار ارسالی نباید تاکنون در هیچ منبعی چاپ و یا در هیچ سطحی اجرا شده باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد فارس، بهروز مرامی افزود: انجمن هنرهای نمایشی استان فارس و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با هدف ارتقاء و اعتلای سطح کیفی نویسندگان بومی و تولید و دستیابی به متون جدید و با کیفیت مناسب جهت تولید آثار نمایشی «چهارمین جشنواره استانی نمایشنامه نویسی پارس» را برگزار می‌کند.

معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس گفت: جشنواره استانی نمایشنامه نویسی پارس در چهارمین دوره برگزاری میزبان همه علاقه مندان نمایشنامه نویسی استان فارس خواهد بود.

مرامی بیان کرد: موضوع متون ارسالی کاملاً آزاد است و هیچ محدودیتی وجود ندارد اما نمایشنامه‌هایی که از مضامین بومی، محلی و ملی بهره برده باشند در اولویت قرار خواهند گرفت و اهداف جشنواره شامل تولید و دستیابی به متون جدید و با کیفیت مناسب برای تولید آثار نمایشی، شناسایی، پرورش و معرفی استعدادهای جوان و تازه، ارتقاء و اعتلای هنر نمایشنامه نویسی تخصصی و موضوعی و تشویق و حمایت از نمایشنامه نویسان فارس برای تولید آثار ارزشمند به منظور توسعه ادبیات نمایشی است.

معاون ارشاد اسلامی فارس گفت: شرکت برای عموم در این رویداد آزاد است و آثار تألیفی متناسب با رده سنی بزرگسال در آن پذیرفته خواهند شد که البته آثار ارسالی نباید تاکنون در هیچ منبعی چاپ و یا در هیچ سطحی اجرا شده باشد و هر نویسنده می‌تواند ۲ اثر خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

دیدگاه