تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

فراخوان داستان کوتاه نارنج مرداد منتشر می‌شود

  • 31 تیر 1400 - 18:25
فراخوان داستان کوتاه نارنج مرداد منتشر می‌شود

فراخوان هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج در شهرستان جهرم تا اوایل مردادماه ۱۴۰۰ منتشر می شود.

دبیر دوسالانه داستان کوتاه نارنج در این خصوص به ایسنا گفت: همزمان با انتشار فراخوان هشتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج، از پوستر این رویداد ادبی نیز رونمایی خواهد شد.

محمد بادپر با اشاره به اینکه ۱۶ سال از برگزاری اولین دوره‌ این دوسالانه می‌گذرد، بیان کرد: هدف اصلی این برنامه کمک به شناخت و معرفی بهتر نویسندگان جوان ادبیات داستانی است که با دوری از حواشی، آرام و پیوسته عمل کردن، آزاد بودن موضوع، سلامت داوری و  نوع برگزاری مراسم پایانی تا حد زیادی توانسته‌ایم اعتماد اهالی داستان را جلب کنیم.

او با تاکید بر اینکه بررسی سابقه‌ نارنج نشان از همراهی نویسندگان شاخص کشور را دارد، عنوان کرد: سلامت در داوری داستان‌های کوتاه ارسالی همواره مورد تاکید گروه اجرایی این دوسالانه بوده، هر چند برای رسیدن به آن سختی‌های زیادی هم متحمل شده است.

دبیر دوسالانه داستان کوتاه نارنج  خاطرنشان کرد: هشتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج با مشارکت مؤسسه‌ فرهنگی هنری نارنج، کارگاه داستان باران و انجمن اهل قلم شهرستان جهرم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، دفتر رئیس کمسیون عمران و نماینده‌ مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی و سایر نهادهای این شهرستان برگزار می‌شود.

دیدگاه