شیراز میزبان نویسندگان چند استان خواهد بود

  • 24 تیر 1400 - 17:24
شیراز میزبان نویسندگان چند استان خواهد بود

شیراز پایتخت کتاب ایران در قالب ویژه‌برنامه ” از تبار قلم” میزبان مجازی نویسندگان و اهالی قلم استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی فارس اعلام کرد:  در دومین هفته از برگزاری ویژه‌برنامه ملی از تبار قلم که به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حال اجراست،  شنبه ۲۶ تیرماه در نشستی مجازی به میزبانی شهر شیراز پایتخت کتاب ایران، از نویسندگان و اهالی قلم این استان‌ها تجلیل می شود.

الهام مزارعی نویسنده کودک و نوجوان از فارس، عبدالکریم مشایخی از استان بوشهر، الله بخش آذرپیوند از استان کهگیلویه و بویراحمد و قاسم فتاحی از استان چهارمحال و بختیاری  نویسندگان و اهل قلم کشور هستند که در این نشست از آن ها تقدیر می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند در روز یاد شده ساعت ۱۰:۳۰ از طریق نشانی  https://www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel مهمان این برنامه باشند. 

این ویژه‌برنامه همچنین به صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی (iranpl.ir)، آپارات (iranpl) و اینستاگرام (iranplir)  نهاد کتابخانه های عمومی کشور پخش خواهد شد.

برگزاری ویژه‌برنامه از تبار قلم در ادامه رویکرد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در توجه به اهمیت و ارج‌گذاری به نویسندگان و اهالی فرهیخته دانش و نخبگان کشور به عنوان یکی از شاخص‌های اقتدار فرهنگی برگزار می‌شود. رویکردی که پیش از این با برگزاری برنامه‌هایی چون «چهل قلم» و «راویان بالندگی» مورد توجه این نهاد بوده است.

دیدگاه