تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

ساخت فیلم “انسان خردمند” در شیراز

  • 31 فروردین 1400 - 15:37
ساخت فیلم “انسان خردمند” در شیراز

فیلم کوتاه انسان خرمند به کارگردانی علیرضا شهسواری فرد در شهر شیراز مقابل دوربین رفت.

به گزارش ایلنا ، این فیلمساز جوان شیرازی گفت: ایده فیلم کوتاهِ انسان خردمند با دیدن فراخوان جشنواره آب و انرژی در ذهن من شکل گرفت و پس از مشورت و تحقیق در این زمینه، تصمیم به ساخت این فیلم گرفتم .

شهسواری فرد که پیش از این موفق به کسب جایزه از جشنواره شهرهای جدید برای مستند تو فکر یک سقفم شده است، افزود: از آنجایی که همیشه مصرف درست آب برایم مهم بوده، این جشنواره را فرصتی دانستم تا در راستای دغدغه ای که دارم فیلمی بسازم. هدفم از این فیلم به صدا در آوردن یک زنگ خطر و تلنگر است به همه کسانی که در مصرف آب بیرحم هستند .

دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارت اند از: نویسنده و کارگردان:علیرضا شهسواری فرد، تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری: اسماعیل پرویزی، دستیار تصویر: مسیحا رحیمی، صدابردار: محمد زارع، تدوین و صدا گذاری: محمد ناصریراد، دستیار کارگردان: زین العابدین یزدانیان، برنامه ریز: فائزه کریمی، منشی صحنه: هستی کرمی، مدیر تولید:حسن ابراهیمی نژاد، طراح صحنه: حامد ارشادی، طراح لباس: آناهیتا ایمانی، عکاس : سمانه رعیت، تایپوگرافی: شقایق هنردوست، بازیگر و طراح پوستر: علیرضا شهسواری فرد و روابط عمومی: محمد ناصریراد.

نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای «آب و انرژی» همزمان با روز جهانی محیط زیست ۵ ژوئن ۲۰۲۱ برابر با ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ در سه بخش مستند،داستانی و پویانمایی، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

دیدگاه