تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

پردیس سینمای زرقان با سه سالن مجزا در حال ساخت است

  • 26 فروردین 1400 - 15:53
پردیس سینمای زرقان با سه سالن مجزا در حال ساخت است

پردیس سینمای شهرستان زرقان با سه سالن مجزا در حال ساخت است که در بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اعلام شد این مکان تا چند ماه آینده بهره برداری می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در بازدید از پردیس سینمای زرقان که با همراهی فروزان شهردار منطقه انجام گرفت، از این پروژه سینمایی به عنوان شاخص و امکانی هنری و مردمی برای اهالی و دوست داران سینما یاد کرد.

براساس اعلام سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، صابر سهرابی بیان کرد: با حمایت های مادی و معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از چنین پروژه هایی امیدواریم تا چند ماه آینده این امکان فرهنگی آماده افتتاح شود. 

وی با بیان اینکه پردیس سینمای زرقان  یک سالن ۱۵۰ نفره، یک سالن ۵۰ نفره و یک سالن  ۲۵ نفره VIP در حال ساخت دارد و همانگونه که شهردار زرقان نیز حمایت کرده برای نصب سیستم دیجیتال پخش فیلم هماهنگی های لازم در حال انجام است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تحسین اقدامات شهردار زرقان، ابراز امیدواری کرد که حمایت از طرح های فرهنگی و اجتماعی بتواند باعث نشاط اجتماعی و بالا بردن سطح فرهنگ جامعه شود و سینما نیز به عنوان هنر هفتم یکی از تاثیرگذارترین حرکت های فرهنگی محسوب می شود.

سهرابی در ادامه این سفر به همراه مسئول نمایندگی اداره کل در شهرستان زرقان و در دیدار مشترکی با فرماندار زرقان درباره برنامه های آینده فرهنگ و هنر در شهرستان زرقان گفت و گو کرد که در این نشست، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اجرای نقشه مهندسی فرهنگی می تواند ساختارهای فرهنگی شهر را متفاوت تر از قبل کند که این نقشه بگونه جدی در حال تدوین و برنامه ریزی است.

شهرستان زرقان در ۲۵ کیلومتری شمال شیراز است. 

دیدگاه