آغاز تولید فیلم کوتاه «صبحِ جان بخش» در شیراز

  • 12 بهمن 1399 - 18:15
آغاز تولید فیلم کوتاه «صبحِ جان بخش» در شیراز

تولید فیلم کوتاه «صبح جان بخش» به کارگردانی و تهیه کنندگی خیرالله نسرین فر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شیراز آغاز شد.

این کارگردان شیرازی که خود را هنر آموز و فارغ التحصیل فیلسمازی و تصویربرداری از باشگاه خبرنگاران جوان فارس در سال ۸۳ معرفی می‌کند، در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به سختی‌های موجود در فضای فیلمسازی این روزهای شهر شیراز، افزود: مدت‌های زیادی بود که قصد ساخت فیلم کوتاهی را در سر داشتم، تا اینکه بالاخره با لطف و همراهی خانواده و دوستان توانستم به این مهم دست بایم.

این هنرمند شیرازی عنوان کرد: در این فیلم سعی ما بر آن بود به مضمونِ بخشندگی و از خودگذشتگی در بطنِ جامعه‌ی منتظر پرداخته و با نگاهی همراه با نقد سازنده به مشکلات معیشتی قشر محروم و فرودست جامعه بپردازیم.

در ادامه نسرین نفر ضمن تقدیر از تمامی کسانی که در ساخت این فیلم کوتاه به او یاری رساندند، ادامه داد: وجه تسمیه این اثر (صبحِ جان بخش) نوید صبحی را می‌دهد که امید همه دل‌های مشتاق است و با ذکرِ بیت (نَکهَّتِ جان بخش دارد خاکِ کوی دلبران / عارفان آنجا مشامِ عقل مُشکین می‌کنند) از لسان الغیبِ شیرازی، به سخن خود پایان داد.

سایر عوامل این فیلم کوتاه عبارت از نویسنده و مشاور کارگردان: زهرا عنایت پیشه، دستیار کارگردان و تدوینگر: حسین جمالی، برنامه ریز: فاطمه شیری، طراح گریم: مارال ریاضی، منشی صحنه: شیرین باقری، تصویر بردار: حشمت الله کیانی، تدارکات: الیاس کشاورز، حمل و نقل: حسن مقصودی، عکاس: فاطمه نجیمی، طراح صحنه: زینب کشاورز، طراح لباس: زهرا نسرین فر، نورپرداز: عباس بیگی، صدابردار: رسول بیگی، مدیر تولید: محمدمهدی نسرین فر، هماهنگی تولید: زهرا وامق، روابط عمومی: محمد ناصریراد و بازیگران: خجستمه رستمی، مینافرجی، فیض الله نعیمی، حسن مقصودی، زینب کشاورز، آریانا رنجبر، ثنا بذرپاش، سپهر بذرپاش، صمد بذرپاش، فرهاد رستگار و حکیمه رنجبر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، این فیلم کوتاه پس از تدوین و صداگذاری برای حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی فیلم کوتاه آماده می‌شود.

دیدگاه