شیراز میزبان نهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه در مردادماه امسال

  • 24 خرداد 1399 - 16:01
شیراز میزبان نهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه در مردادماه امسال

محسن مقدم مسئول انجمن فیلم کوتاه شیراز گفت: نهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه مرداد ماه امسال در شیراز برگزار می شود.

مقدم بیان کرد: با توجه به اعلام بازگشایی سینماها و برنامه‌های نمایش فیلم، این انجمن فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های ایمنی و رعایت حفظ فاصله گذاری اجتماعی، از نو آغاز می‌کند.

او با اشاره به برنامه‌های نمایش فیلم کوتاه، مستند و بلند سینمای ایران و جهان که در طول هفته توسط انجمن فیلم کوتاه شیراز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس برگزار می شود، تصریح کرد: فعالیت‌های انجمن در اسفندماه گذشته به علت شیوع بیماری کرونا همزمان با سینماهای سراسر کشور تعطیل شد که با توجه به اعلام بازگشایی سینماها و برنامه‌های نمایش فیلم این انجمن فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های ایمنی و رعایت حفظ فاصله گذاری اجتماعی، از نو آغاز می شود.

مقدم ادامه داد: برنامه‌های نمایش فیلم‌های مطرح سینمای ایران و جهان از ۲ تیر ماه امسال با نمایش و تحلیل آثار برای اعضا انجمن فیلم کوتاه شیراز در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس سالن مهر آغاز می شود.

مسئول انجمن فیلم کوتاه شیراز افزود: نهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه شیراز نیز در اواسط مرداد ماه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می‌شود که جزئیات این جشنواره همزمان با رونمایی پوستر به اطلاع علاقمندان حوزه فیلم کوتاه می رسد.

دیدگاه