پیاده روی «پابه‌پای کتاب» در شیراز

  • 25 مرداد 1398 - 15:29
پیاده روی «پابه‌پای کتاب» در شیراز

دومین پیاده روی خانوادگی با عنوان «پابه‌پای کتاب» در پیاده راه سلامت شیراز برگزار شد.

حسن دهقان، سرپرست اداره فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در حاشیه این برنامه گفت: «پا به پای کتاب» توسط دبیرخانه دائمی ترویج کتابخوانی کلانشهر شیراز با استقبال خوب شهروندان شیرازی مواجه شد.

حسن دهقان افزود: در این برنامه نمایشگاه کتابی از آثار شاخص ادبیات جهان در محل تجمع پیاده راه سلامت برپا شده بود که در آن حداقل ۸۰۰ جلد کتاب در معرض دید عموم مردم قرار گرفت.

این شخصیت برگزیده ترویج کتابخوانی ایران در سال ۱۳۹۶ خاطرنشان کرد: در حاشیه این پیاده روی خانوادگی پرفورمنس کتاب توسط توسط هنرمندان تئاتر نیز به اجرا درآمد و همچنین حدود ۴۰۰ جلد کتاب به شهروندان اهدا شد.

به گفته دهقان، «پیاده روی پا به پای کتاب» توسط شهرداری شیراز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار شد و سومین دوره آن در هفته کتاب اجرا می شود.

سرپرست اداره فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: شیراز امسال با راه اندازی دبیرخانه دائمی ترویج کتابخوانی در فرهنگسرای کتاب شهرداری شیراز فعالیت های متعددی را به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کسب عنوان پایتخت کتاب ایران را آغاز کرده و برنامه ریزی مدونی را در دستور کار قرار داده است.

دیدگاه