جزییات برگزاری ۵ جشن در شیراز

  • 09 مرداد 1398 - 16:09
جزییات برگزاری ۵ جشن در شیراز

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از آغاز برگزاری جشن‌ها و نمایشگاه‌های مردمی در قالب ۲ رویداد «تابستان بانشاط» و «شیراز شورانگیز» خبر داد.

ابراهیم گشتاسبی راد با اعلام این خبر گفت: برنامه‌های تابستان ۱۳۹۸ با ۲ رویکرد اوقات فراغت و تخصصی از ابتدای تابستان باهدف ایجاد شور و نشاط در جامعه در مراکز فرهنگی و سطح شهر دنبال می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه و جشن‌های «تابستان بانشاط» را یکی از این رویدادها اعلام و خاطرنشان کرد: در این برنامه که در همه مناطق شهردای شیراز تدوین شده است از ساعت ۱۷ نمایشگاه کتاب، صنایع‌دستی، کودک و توانمندی‌های شهروندان برپا می‌شود که از همین ساعت نیز پرفورمنس های ادبی، نمایش شهروندی و نمایش خیابانی اجرا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ادامه داد: بعد نماز مغرب و عشا، در همان مکان جشنی با عنوان «تابستان بانشاط» با حضور شهروندان به اجرا در می‌آید.

در ادامه جمشد رضایی، معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به زمان برگزاری تابستان بانشاط در سطح شهر گفت: این رویداد ۸ مرداد در بوستان رحمت، ۱۲ مردادماه در بوستان کوهپایه، ۱۵ مردادماه در بوستان شقایق، ۱۶ مردادماه در بوستان ارغوان، ۱۸ مرداد در محور زندیه، ۲۴ مرداد در بوستان انتظار، ۲۸ مرداد در بوستان علوی، ۲۹ مرداد در گذر عفیف‌آباد، ۲ شهریور در شیشه‌گری و ۷ شهریور در بوستان پرواز برگزار می‌شود.

جمشید رضایی گفت: ۶ جشن بزرگ و مردمی با عنوان «شیراز شورانگیز» نیز در سراچه‌های گردشگری و بوستان‌های پرترافیک برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵ جشن شیراز شورانگیز به مناسبت دهه ولایت تدوین‌شده است گفت: ۲۰، ۲۱، ۲۴، ۲۶ و ۲۹ مردا ماه به ترتیب در محور زندیه مقابل ارگ کریم‌خانی، بوستان صبا (شهرک گلستان)، بوستان شهروند، بوستان آزادی گذر عفیف‌آباد این جشن بزرگ با حضور هنرمندان شاخص شهر شیراز به مناسبت دهه ولایت و اعیاد غدیر و قربان اجرا می‌شود. «شیراز شورانگیز» همچنین یکم شهریور در بوستان نماز میزبان شهروندان شیرازی خواهد بود.

دیدگاه