آناهیتا همتی خطاب به روحانی: به مراسم افطاری شما نمی‌آیم

  • 07 خرداد 1397 - 16:58
آناهیتا همتی خطاب به روحانی: به مراسم افطاری شما نمی‌آیم

آناهیتا همتی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر به مراسم افطاری حسن روحانی رئیس جمهور دعوت شده. او اما گفته که به این مراسم نمی‌رود.

خانم همتی در اینستاگرامش نوشت:

سلام آقای رییس جمهور
من به افطاری شما نخواهم آمد….
سفره ما مردم ایران روز به روز خالی‌تر می‌شود. بیماری و فقر در استان‌های سیستان و بلوچستان روز به روز بیشتر می‌شود. وضعیت زلزله زده‌ها، سال‌های سال به همین منوال باقی مانده است (زلزله بم و حالا کرمانشاه). آب و هوایی که در بیشتر استان‌ها غبار آلوده است و هموطنان کوردمان روزی نیست که عذاب نکشند، کوله برانی که با شلیک کشته می‌شوند. حتی اسب‌هایشان تیرباران می‌شوند. وضعیت زنان در هر حوزه‌ای که فکرش رو بکنید، روز به روز اسفبارتر می‌شود.‌ وضعیت اسید پاشی و قوانین عقب افتاده درست نشده. بیماری‌هایی که خانواده‌ها برای پول دارو به هر جایی التماس میکنن و حاضرن تن به فروختن اعضای بدن خود بدهند. هنرمندانی که ممنوع هستند، هنری که سانسور می‌شود، آدم‌هایی که حذف می‌شوند. سرپنجه آهنینی گلویمان را سال‌هاست که سخت می‌فشارد، در حال خفه شدنیم.
واقعاً در چنین شرایطی که من و مردم با فقر دست و پنجه نرم می‌کنیم، در حالی که کوچکترین اعتراضی هم سرکوب می‌شود، برای خودم حضور در چنین مکانی را جایز نمی‌دانم.

 

دیدگاه