جشنواره موسیقی فجر از ۲۵ دی در شیراز آغاز می‌شود

  • 28 آذر 1396 - 16:48
جشنواره موسیقی فجر از ۲۵ دی در شیراز آغاز می‌شود

مهدی رنجبر معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس گفته که جشنواره موسیقی فجر از ۲۵ دی امسال تا اول بهمن در شیراز برگزار می‌شود.

مهدی رنجبر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری مهر افزود: گروه‌های برگزیده موسیقی سنتی، تلفیقی و پاپ جهت شرکت در جشنواره نوای فجر فارس دعوت شده‌اند و امسال شاهد حضور پر رنگ گروه‌های حرفه‌ای بومی در این رویداد خواهیم بود.

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در خصوص برنامه ریزی‌های صورت گرفته افزود: تلاشمان بر این است که بیشترین سانس‌های اجرا را با همکاری انجمن موسیقی فارس، انجمن صنفی موسیقی و همکاری هنرمندان استان جهت استقبال هرچه بیشتر مردم هنر دوست و فرهنگی شیراز داشته باشیم.

به گفته رنجبر پس از برگزاری جشنواره موسیقی آوای فجر فارس تا اول بهمن ماه؛ از ۸ تا ۱۲ بهمن میزبان گروه‌های برگزیده و نامی تئا‌تر کشور در جشنواره تئا‌تر فجر خواهیم بود.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص جشنواره فیلم فجر که همه ساله همزمان با جشنواره فیلم فجر در شیراز برگزار می‌شود گفت: از ۱۲ تا ۲۲ بهمن و در دهه فجر شاهد برگزاری جشنواره فیلم فجر در شیراز خواهیم بود که در تلاش هستیم علاوه بر شیراز در ۲ شهرستان دیگر فارس نیز شاهد این رویداد سینمایی باشیم.

دیدگاه