آقای استاندار فارس! عصبانیت همه راه‌های گفت‌و‌گو را می‌بندد

  • 13 دی 1396 - 12:17
آقای استاندار فارس! عصبانیت همه راه‌های گفت‌و‌گو را می‌بندد

محمدرضا نسب عبداللهی

سردبیر آبان پرس

اسماعیل تبادار، استاندار فارس امروز چهارشنبه ۱۳ دی در نشست شورای کشاورزی استان وقتی متوجه شد که مدیرعامل شعب بانک کشاورزی استان فارس در جلسه نیست، از داخل جلسه و به طور تلفنی او را مورد سرزنش شدید قرار داد به گونه‌ای که همه مدیران حاضر در جلسه نیز شاهد این صحنه بودند.

این دومین بار است که استاندار فارس چنین برخوردی با این مدیر می‌کند.

۲۹ مهر امسال هم در جلسه شورای کشاورزی، مدیرعامل شعب بانک کشاورزی استان فارس حضور نداشت و نماینده‌اش را فرستاده بود اما استاندار چون انتظار داشت که مدیرعامل خودش شخصا در جلسه شرکت کند، نماینده مدیرعامل را از جلسه بیرون کرد. عصبانیت و بیرون کردن یک مدیر از جسله آن هم بدون دلیل قانع کننده، می‌تواند همه راه‌های گفت‌و‌گو را ببندد.

آقای استاندار! در‌‌ همان جلسه مهرماه می‌شد با آرامش جلسه را پیش برد و از نماینده بانک کشاورزی خواست که در جلسه بعدی مدیرعامل شخصا شرکت کند. اما چنین نشد و جنابعالی برخورد دور از انتظاری انجام دادید. اگر مدیرعامل شعب بانک کشاورزی استان در آن جلسه به هر دلیلی شرکت نکرد، چرا نماینده بانک را از جلسه اخراج کردید؟ مگر امور بانک، قائم به شخص است؟ چرا راه مناسب تری را انتخاب نکردید، راهی همراه با تدبیر و نه از روی ناراحتی؟

از جنابعالی به عنوان نماینده عالی دولت در استان فارس انتظار می‌رود که در این موارد تدبیر و آرامش بیشتری داشته باشید.

دیدگاه