درخواست از استاندار فارس، شهردار و شورای شهر شیراز در خصوص تیم‌های برق و فجر

  • 13 آذر 1396 - 7:24
درخواست از استاندار فارس، شهردار و شورای شهر شیراز در خصوص تیم‌های برق و فجر

محمدجواد روح

روزنامه نگار

 به عنوان یک شیرازی و روزنامه‌نگاری که فعالیت خود را از مطبوعات شیراز و یادداشت‌ها و مطالب ورزشی آغاز کرده‌ام؛ از استاندار، شهردار و شورای شهر جدید که خوشبختانه همگی از اصلاح‌طلبان شناخته شده و شناسنامه دار هستند، انتظار دارم برای حفظ و تقویت هویت جمعی در شهر شیراز و استان فارس و بازگشت دوباره نام تاریخی و نوستالژیک برق شیراز (و همچنین فجر) تمام توان و امکانات خود را بسیج کنند.

حتی اگر از منظر سیاسی هم بنگریم (با آنکه مخالف جدی ورود سیاست به ورزش هستم)؛ اقتضا می‌کند کاری کنید تا خاطره و نامی نیک از مدیریت اصلاح‌طلبان بر شهر و استان در ذهن جوانان و هواداران دو تیم باقی بماند.

خاطرم هست ایام نوجوانی و جوانی را که محمد جهرمی، استاندار وقت دولت هاشمی که بعدها وزیر احمدی‌نژاد شد، چگونه با تمام توان از تیم برق (و حتی کما، مرصاد و…) حمایت می‌کرد؛ تا آنجا که تیم به قهرمانی حذفی و رتبه بهترین تبم شهرستانی رسید.

جهرمی علیرغم آن مواضع سیاسی، به دلیل توجه به برق (به‌عنوان یکی از ارکان هویت بخش شیراز) خاطره‌ای نیک در ذهن و ضمیر جوانان آن نسل به جا گذاشت.

مبادا بعد از حواشی تخت جمشید، خاطره بد تازه‌ای از عملکرد دولتمردان و اصلاح‌طلبان فارس و شیراز (طی همین مدت کوتاه حضورشان در مسئولیت) در اذهان ریشه دواند.

به عملکرد مسئولان اصفهان و اهواز و تبریز و کرمان در قبال تیم‌های شهر خود بنگرید! کاری کنید…


*نظرات و آرای مطرح‌شده در مقالات و تحلیل‌ها، بیانگر دیدگاه‌های نویسندگان است.

دیدگاه