تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

دختر مایکل جکسون از عکس‌های نیمه برهنه‌اش دفاع کرد

  • 24 اردیبهشت 1396 - 12:05
دختر مایکل جکسون از عکس‌های نیمه برهنه‌اش دفاع کرد

پاریس جکسون، تنها دختر مایکل جکسون، با دفاع از انتشار عکس‌های جنجالی که اخیرا روی شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود گفته: “عریانی طبیعی است و بخشی از وجود آدمیزاد است.”

به گزارش بی‌بی‌سی، پاریس جکسون که بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار طرفدار و پیگیر در اینستاگرام دارد به علت انتشار عکسی نیمه برهنه از خود مورد انتقاد قرار گرفته بود.

با وجود حذف این عکس، پاریس، ۱۹ ساله، ساعاتی بعد یک عکس سیاه و سفید نیمه برهنه دیگر از خودش منتشر کرد و کنار آن نوشت: “جنبش برهنگی با هدف بازگشت آدمی به دامان طبیعت راه‌اندازی شد.” او همچنین نوشته برهنگی به او کمک کرده به “زمین نزدیکتر” شود و “نباید این نوع از برهنگی را از منظر جنسی نگریست.”

“فلسفه فمیسنیم این است که به شما اجازه دهد خودتان را به روشی که می پسندید ابراز کنید؛ حال این ابراز از طریق پوشیدن البسه متعدد باشد و یا از طریق عریانی. بدن انسان چیز زیبایی است و فارغ از این که خراشی روی آن افتاده باشد یا چربی زیر پوست آن انباشته شده باشد… زیباست و شما باید بتوانید بدون نگرانی با آن برخورد کنید و نشانش دهید.”

“اگر چنین چیزی شما را ناراحت می‌کند، کاملا می‌فهمم و شاید هم بهتر باشد من را دیگر (اینجا) دنبال نکنید اما من نمی‌توانم به هیچ وجه از بابت عقایدم و اعمالم عذرخواهی کنم. این شخصیت من است که نمی‌توانم عقایدم را پنهان کنم.”

پاریس که در هنگام فوت ناگهانی پدرش، مایکل جکسون، تنها ۱۱ سال داشت اخیرا به علت قراردادش با گروه تولید پوشاک کلوین کلاین برای تبلیغ محصولات آن مورد توجه فراوان قرار گرفته است.

او چند روز پیش هم در نیویورک همراه با سلبریتی‌های دیگر در نمایش مد شرکت کرد و در یک فیلم سینمایی محصول آمازون استودیو هم در کنار چارلیز ترون و دیوید اویلوو و آماندا سی‌فراید بازی کرده است.

پاریس بارها مدعی شده که مرگ ناگهانی پدرش، مایکل جکسون در ۲۵ ژوئن ۲۰۰۹ یک قتل بوده است.

مایکل بر اثر استفاده بیش از حد داروی آرام بخش پروپوفول درگذشت و پزشک مخصوص او، کنراد موری، بعد از محاکمه در دادگاه به قتل غیرعمد محکوم شد.

پاریس جکسون در سال ۲۰۱۳ به نشریه رولینگ استون گفته بود در نوجوانی توسط یک “غریبه” مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است و بارها به خودکشی فکر کرده بوده است.

دیدگاه