تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

مدل سابق در گفتگو با نشریه گاردین ترامپ را به «آزار و اذیت جنسی» متهم کرد

  • 28 شهریور 1399 - 16:24
مدل سابق در گفتگو با نشریه گاردین ترامپ را به «آزار و اذیت جنسی» متهم کرد

اِمی دوریس، مدل سابق در ادعای تازه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را متهم کرد که در جریان برگزاری مسابقات تنیس آزاد ایالات متحده در سال ۱۹۹۷ به زور بدن او را لمس کرده و زبانش را در دهان و حلق او فرو کرده است.

به گزارش یورو نیوز، خانم دوریس این ادعا را در گفتگوی روز پنجشنبه خود با روزنامه گاردین مطرح کرده و گفته است:«برای شستن لنزهایم به دسشتویی رفته بودم، او مرا بیرون دستشویی اتاق ویژه و مُجللش که مشرف به زمین تنیس بود، طوری گیر انداخت که قادر به فرار نبودم، بعدش هم با دستانش تمام بدنم را از جمله سینه‌ها و باسنم را لمس کرد و زبانش را هم در حلق و دهانم فرو کرد؛ ول کنم نبود.»

این مدل پیشین ادامه داده:«زورم بهش نمی‌رسید که هلش بدهم، وقتی که زبان کسی در حلقتان باشد، نمی‌توانید فریاد کنید، البته من با دندان‌هایم زبانش را گاز گرفتم و فکر هم می‌کنم که زبانش را زخمی کرده باشم.»

او گفته که در آن زمان ۲۴ سال سن داشته و پس از این اتفاق تلخ که روز جمعه ۵ سپتامبر ۱۹۹۷ رخ داده، مدتی دچار حس بیماری و آزاردیدگی داشته است. این مدل سابق روایت کرده که این حادثه در جریان سفر آخر هفته او با دوست پسرش، جیسون بین به نیویورک رخ داده که در جریان آن سفر، چند روزی را با دونالد ترامپ گذرانده‌اند.

آقای ترامپ از طریق وکلای خود هرگونه آزار و اذیت، سوء استفاده یا رفتار نامناسب نسبت به خانم دوریس را رد کرده است.

خانم دوریس، که در حال حاضر در فلوریدا زندگی می‌کند و مادر دو دختر دوقلوست، مدارکی را برای تایید ادعای خود در اختیار گاردین قرار داده؛ از جمله بلیط مسابقات تنیس آزاد آمریکا و شش عکس که او را در چند روز مختلف در نیویورک در کنار ترامپ ۵۱ ساله نشان می‌دهد که آن زمان با همسر دوم خود، «مارلا میپلز»، هنرپیشه معروف آمریکایی، ازدواج کرده بود.

امی دوریس همزمان با طرح این ادعا صفحه شخصی خود در شبکه توییتر را راه‌اندازی کرده و به همین دلیل هنوز دنبال‌کننده‌ای ندارد و پیامی نیز منتشر نکرده است.

دیدگاه